kidcool Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) cheats zijn toegelaten!! ik gebruik de noob mod wil iemand deze missie's doen voor mij Sweet's Missies Cesar Vialpando <-- graak ik niet voorbij Ryder's Missies Home Invasion <-- bij de cutscene slaat hij uit (na de missie het filmpje) Big Smoke's Missies Wrong Side of the Tracks <-- bij de cutscene slaat hij uit (na de missie het filmpje) http://rapidshare.de/files/8448651/GTASAsf3.b.html Bewerkt: 1 december 2005 door kidcool
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Ik wou hem wel doen maar ik had perongelijk over het hoofd gezien dat er een noobmod is gebruikt. Ik gebruik die niet, helaas. Ik kan hem niet voor je doen. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 1 december 2005 door Ruurd31
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Ik zal zien wat ik voor je kan doen. Ik heb Wrong side of the tracks en Cesar Vialpando kunnen doen voor je. Maar bij Home invasion crasht mijn sa ook na de missie. Ik vrees dat ik niet meer voor je kan doen. Bewerkt: 1 december 2005 door Dizzee
kidcool Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 alvast bedankt ze >>> Door Dizzee: Als je nog vragen hebt, pb mij dan en dan doe ik het topic terug open. Locked<<<
Recommended Posts