iron eagle Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 wie kent dit spel en wie weet hoeveel het permaand kost en een site met4 info Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik ben bekend met de namen van deze game... Ik weet niet of het geld kost, weet alleen wel dat ik nieuwgierig ben geworden naar deze game.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 City Of Heroes kost geld Cito of Villians nooit gehoord. Reageren
Yohan Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 City of Villains is een soort add on voor City of Heroes alleen speel je nu met badguys... Dus CoV zal dan ook wel geld kosten.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 City of Villains is een soort add on voor City of Heroes alleen speel je nu met badguys... Dus CoV zal dan ook wel geld kosten.. Thnx wist ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.