Tim Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 hoe moet ik objecten plaatsen met moomapper, en maps maken, sorry ik weet niet of dit spam is maar een tutorial zal ok goed zijn Reageren
Jarno Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Ik weet wel hoe Moomapper werkt maar ik ben neit goed met uitleggen Sorry... Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Probeer 's wat op google rond te neuzen. Er zullen heus wel goede (engelstalige) Moomapper tutorials te vinden zijn. (en nee, je vraag is geen spam ) Reageren
Joriz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Alleen dit zinloze commentaar is spam. In het linker gedeelte bij het Editing panel kan je objecten toevoegen en verwijderen. Je kan daar totaal nieuwe bestanden toevoegen of verplaatsen. Je hebt nog een 3D editor nodig zoals 3D max om eerst de objecten te maken. Daarna kan je het pas plaatsen in Moo Mapper. Als ik jou was zou ik eerder gewoon alleen textures aanpassen want echt nieuwe objecten plaatsen en ze eerst ook maken is lastig. Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 ja dat klopt maar gewoon een kubus maken is toch helemaal niet lastig :blink: je moet toch met iets beginnen met de Zmodeller kan je trouwens ook mooie dingen maken...je moet hem dan wel opslaan of exporteren als ik .dff file geloof ik :unsure: Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Vergeet niet dat je ook nog een col-file ervoor moet maken om hem in vice city te krijgen..... EN ja, met een beetje goede wil is dat best te doen. Maar ik zou om te beginnen eerst eens met moo-mapper nieuwe kopieen van bestaande objecten toevoegen. succes Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 snap je het??? niet spammen he...het kan best zijn dat hij ff weg is en geen antwoord kan geven ik heb ook een probleem met de moo mapper...ik kan wel objecten verplaatsen enzo maar iets uit VC kopieren en ergens anderes neerzetten lukt mij niet...dan loopt hij altijd vast aan het einde van de laadbalk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.