gamerrr Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Zou iemand mij een Greenwood backup willen geven? Ik ben hem namelijk kwijt ... zou iemand mij willen helpen? Reageren
ikt Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 heb jij sami? dan stuur ik wel de hele map van ALLEEN de greenwood. Ik heb namelijk een backup . Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Als je een mod installeert, is het toch wel slim om eerst een backup te maken! om de bestanden terug de krijgen, kun je backups downloaden van de download database van gtagames. Als backups erin zetten niet werkt, zul je San Andreas opnieuw moeten installeren. Reageren
ikt Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 dan zal hij wel hetn opnieuw moeten instaleren. Het bestand: gta3.img is nogal groot. Die kan je niet downloaden via gtagames.nl. Maar als hij niet het hele spel wil intaleren dan moet hij me maar een PB sturen dat hij dat bestand wil. Reageren
gamerrr Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Alvast bedankt, ik ga wel ff kijken of het werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.