DaddyPimp Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Onderwerp: Film. Soort design: Signature. Size design: 500x150 Render: Nee. Animatie: Mag. Premade: Nee. Tijd van inlevering: Zo Spoedig Mogelijk. Thabit: DaddyPimp: Bewerkt: 3 december 2005 door DaddyPimp
Thabit Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Ik zal wel eens proberen.. Ik verlies toch Afgeleverd: Let's the battle begin, en stem niet op jezelf Bewerkt: 2 december 2005 door Thabit
Silverwing Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Er staat in je lijstje dat je een animatie moet hebben, maar jouw sig heeft er geen..
rick15465 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Er staat in je lijstje dat je een animatie moet hebben, maar jouw sig heeft er geen.. Er staat ja dus het mag hoeft niet.Anders zou DaddyPimp het zelf fout hebben. Dus het mag denk ik.
Upstream Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Erstaat ook render nee, terwijl Thabit wel een render heeft
Damos Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 daar heb je gelijk in dmwtm30 dus dat is een - puntje
Thabit Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Erstaat ook render nee, terwijl Thabit wel een render heeft Het is helemaal geen render, dat achtergrond hóórt bij het plaatje. Zoek maar eens op google naar Man on Fire!
DaddyPimp Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Zou een Moderator even de Topic naam kunnen veranderen? in DaddyPimp Vs. Thabit Laat het stemmen maar beginnen!
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Je mag toch maar 1 contest/battle tegelijk? En deze sig is toch premade. Je heb hem ook al in de battle tegen mij gebruikt. GizmO
DaddyPimp Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Je mag toch maar 1 contest/battle tegelijk?En deze sig is toch premade. Je heb hem ook al in de battle tegen mij gebruikt. GizmO Weet ik, alleen je reageerde een beetje laat. Dus had ik een nieuw Topic aangemaakt. Zullen we deze even laten rusten? Edit door .Levi. Ik stel voor om deze inderdaad te laten rusten totdat deze battle is afgelopen. Bewerkt: 3 december 2005 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Ik wacht eerst even op Thabit, want hij was hier al mee bezig. Nog eventjes wachten svp. Edit: Ik heb Thabit gesproken en we wachten tot hij klaar is met zijn battle, en vandaag is de laatste dag stemmen van zijn battle. Dus morgen kun je hier gaan stemmen. Bewerkt: 14 december 2005 door .Levi.
Thabit Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Het stemmen kan hier beginnen hoor!
Ikkes Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Ik stem op Thabit, Waarom? Omdat is die van Daddy Pimp heel mooi vind maar ik vind het heel erg zonde dat de linkerbovenhoek er niet is, En die van Thabit vind ik wel mooi. Ikkes
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Stem ~> Thabit Waarom? Mooier dan die van DP en het was Premade: Nee Maar in de battle tegen mij was hij wel al gebruikt. Duss.
Froodooo Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Dus die van Daddypimp is niet premade. Dan mag hij hem niet inzetten... Maarja, ik stem toch maar. En ik stem op Thabit, die van Daddypimp vind ik te druk. Stem: Thabit.
Recommended Posts