Johan O. Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 hier mijn nieuwe sig: Comments ? Reageren
Upstream Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ik vind hem wel mooi, alleen dat bevel and embose effect erop is heel erg lelijk. Daarom een 7/10 Reageren
Kraay Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Mooie sig! die ster(of wat het is) vind ik zelf erg mooi. 7.5/10 Bewerkt: 2 december 2005 door kraay Reageren
Johan O. Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Mooie sig! die ster(of wat het is) vind ik zelf erg mooi. 7.5/10 die "ster" is onze zon Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Mij spreekt het niet echtaan, waarom niet ok de aarde die gaat wel. die bevel and emboss er op dat is al 1,5 punten minder dan die lens flare komt er ook al 1 van af en da nog die wolk van onder links dat maakt 2 punten er af het is niks persoonlijks ofzo maar het fit niet met elkaar de tekst past er ook niet goed bij. Kzou nog heel wat er aan werken ik geef je nu een 7 maar werk een beetje er aan Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Erg mooi gemaakt. Zeker die zon past er mooi bij. Alleen wat is dat spul links onder. 8/10 GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.