Jump to content

GTA vc storing


paul

Recommended Posts

Gisteren heb ik gta vc geinstalleerd op mijn nieuwe computer (heb alle windows updates al geinstalleerd).

Tijdens het spel hapert hij soms en na +/- 5 minuten spelen loopt hij helemaal vast. Het spel is origineel maar heb hem wel 2e hands gekocht met minimale oppervlakkige krasjes op de cd. Bij de foutmelding geeft hij aan "het stuurprogramma voor het weergaveapparaat kan de opbouwbewerking niet voltooien en het weergave stuurprogramma voor Radeon X800 XT lijkt verantwoordelijk voor de instabiliteit van het systeem". Vervolgens heb ik de laatste drivers van de grafische kaart gedownload maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Vanochtend heb ik Need For Speed Underground geinstalleerd en gespeelt en die speelt perfect.

Graag hoor ik van jullie een aantal tips om het probleem op te lossen.

Mijn systeem:

Intell P4 processor 3.00 GHz HT 1 MB cache

1024 MB DDR2 400 Dual Channel Memory

250 GB SAta Harddrive

256 mb Ati Radeon X800 XT PCI Express

Soundblaster Audigy 2

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je allereerst zelf gevraagd aan de gene waarvan hij het heeft gekocht of hij zelf problemen had met Vice City?

Als hij dat niet had, het ligt in ieder geval niet aan de configuratie van de PC, die is goed, want NfS doet het wel goed.

Toen ik mijn computer samenstelde wilde ik ook een 256 MB kaart, maar ik kreeg te horen dat met het beeldscherm (1280x1024) van m'n PC de kaart teniet werd gedaan, met andere woorden je kan dan wel een hele snelle kaart hebben, maar het beeldscherm houdt dat zelf niet bij, heel ingewikkeld, weet het zelf ook niet precies...

Ik heb nu dus een ASUS kaart met 128 MB.

Probeer eens je beeldscherm-resolutie te veranderen.

Het blijft alsnog raar dat NfS het wel goed doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Alles al geprobeerd.

Patch 1.1, drivers ATI en DirextX9c, windows service pack maar zonder resultaat.

Het spel op mijn laptop gespeelt met op de achtergrong MSN, Norton en internet en daar draait hij prima.Gevraagd aan de fabrikant om een extra cooler te plaatsen voor mijn grafischekaart maar dat was niet nodig.

Kan het ook aan mijn DVDrom liggen omdat hij niet op de juiste snelheid draait of aan mijn beeldscherm instelling namelijk 1280X1024 75 herz. (volgens mij heb ik ook een keer een lagere resolutie genomen maar geen verschil).

Misschien aan mijn geluidkaart Creative Audigy 2.

Mischien hebben jullie nog een tip voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...