masterbrain13 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Heey ik heb een vraagje op het forum zie ik dat het AT 400 vliegtuig in de hangar zit van las venturas maar als ik die hangar binnen ga is ie LEEG!! me vliegtuigschool heb ik klaar met brons of zilver da weet niet maar hoe krijg ik hem????? greetz santos Bewerkt: 2 december 2005 door masterbrain13 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Om te zien waar het vliegtuig staat klik je >hier< Dat is de nieuwe walktrough van van gtagames en gtaforum.nl te breiken op www.wikigta.org <-- een walktrough met exacte informatie. Koos. Bewerkt: 2 december 2005 door Cool Hand Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik zie hem wel het is een grote hangar, waarvan de deur naar beneden open gaat. Het is een kleine grote boeing Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik zie hem wel het is een grote hangar, waarvan de deur naar beneden open gaat.Het is een kleine grote boeing Het is ee kleine grote boeing oja btw: ik denk dat masterbrain13 wel weet waar het vliegtuig te vinden is maar hij wilt gewoon zeggen dat hij er niet staat Reageren
cjballer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 het kan zijn dat ie er soms niet staat.. kom dan later terug dan staat ie er wel...(was iig bij mij het geval) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Om de 6 uur komt hij weer terug, het zelfde geld ook voor geweren auto's ect.. Ruurd31.. :'D Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Het hoeft niet erg lang te duren. Als je hem van te voren al een keer gepakt hebt, moet je wachten tot zes uur. Als je hem nog niet gepakt hebt, moet je er langzaam naar toe rijden. Zo heeft het spel de tijd om de AT400 neer te zetten. Als je er dus rustig naar toe rijdt, staat hij er bijna altijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.