JGuntherS Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++. Huidige versie: 0.2.1 Changelog - 3 dec 2005 --- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd --- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken ) --- Wat crash-beveiligingen - 4 dec 2005 --- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat") - 11 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...) --- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd - 12 dec 2005 --- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a --- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b Suggesties/bugs ofzo? Post het hier! Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat. Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me! SA_Path_Editor.zip Bewerkt: 20 december 2005 door JGuntherS Reageren
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik snap je tool niet echt, Ik typ in 'Set path': C:\Games\GTA SA Mods C:\Games\GTA SA Mods\data\Paths C:\Games\GTA SA Mods\data\Paths\NODES34.DAT Vervolgens 'Decompile' Alle 3 werken ze niet (Ik zou trouwens niet eens weten wt er zal moeten gebeuren maja) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Je zou volgens mij de paths moeten kunnen instellen, dat betekende de plaatsen waar de mensen lopen en auto's rijden. Ik vind het een erg ingewikkelde tool Gunther, misschien dat je hem even wat duidelijker kunt maken . Reageren
Jarno Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Wel leuk bedacht maar maak voordat je een eerste release maakt een duidelijk uitleg en een goeie GUI. Voorderest ga zo door. Maar het is ook niet voor niks WIP. Geprogrammeerd in VisualBasic zeker he? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Je moet bij Set path GTA-map\data\paths\ invoeren (GTA-map vervangen door je GTA-map). Dat zou moeten werken. Hij laat nu alleen nog maar de Header zien, maar het hele bestand wordt al wel in het geheugen geladen. Die knopjes betekenen nog niets. @Jarno: Het is in VB .NET 2003 geproggrammeerd. (het is zelfs multithreading ) Nieuwe versie, check de hoofdpost Bewerkt: 3 december 2005 door JGuntherS Reageren
Jarno Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Heb hem werkend gekregen nu. Veel handiger die Open dialog. JGuntherS wil je me misschien toevoegen op MSN als je dat hebt (Ze me profiel). Reageren
JGuntherS Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nieuwe versie, check hoofdpost. De knoppen hebben nu functie. Je kunt er entries mee zoeken. Klik erop en geef het nummer van de entry. Reageren
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Op het moment kun je nog zo wenig met je tool, Ik hoop dat het snel mogelijk is om paths aan te passen van npc's, auto's etc. Gaat dat nog lang duren denk je ? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Nieuwe versie, zie hoofdpost Je kunt nu compileren (niet bewerken!), de bestandgrootte wordt kleiner, dat komt omdat R* aan het eind van een nodes**.dat allemaal nulletjes heeft laten zitten, die worden niet meegecompileerd. @ Blaster: ik ga nu bezig met een bewerkfunctie, verwacht het vandaag - overmorgen. Bewerkt: 4 december 2005 door JGuntherS Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Handige tool, ik denk dat GTI deze ook zou kunnen gebruiken, maar ik neem aan dat Auto's nog niet lukt? Aangezien, er nog maar enkele delen bekend zijn over het Path editten Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Ik zit al bij GTI . En ik ben druk bezig het path-formaat te ontcijferen. Edit: Ik heb alle bestanden opnieuw gecompileerd, en het spel snapt ze nog steeds. Dat betekent dus dat mijn decompile/compile functies goed zijn :'D Bewerkt: 5 december 2005 door JGuntherS Reageren
Jarno Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Wel opletten dat GTA niet de files in je data/paths map gebruikt maar die in je IMG file . Misschien wist je het al. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 @ Jarno: Dat wist ik al ja Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Nieuwe versie, check hoofdpost. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Weer een nieuwe versie, sectie 1b bewerkbaar! (zie hoofdpost) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.