JGuntherS Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Edit functie voor sectie 2 is af , zie hoofdpost. @ Matiscus: Ik heb geen flauw idee hoe het dff-formaat in elkaar zit, maar ik kan Kam eens vragen. Bewerkt: 12 december 2005 door JGuntherS Reageren
JGuntherS Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Nieuwe versie, hoofdpost Je kunt nu een plaatje maken van alle nodes in sectie 1a & 1b. De nodes die je hebt gewijzigd worden rood. Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik snap er nix van. Als ik op open een file duw en ik open het gebeurt er nix. Kan even me iemand helpen? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik snap er nix van. Als ik op open een file duw en ik open het gebeurt er nix. confused2.gif Kan even me iemand helpen? Je moet hem open met File -> Select file, en daarna decompileren met File -> Decompile. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb nu bijna alles af in C++, je kunt (waarschijnlijk) binnenkort een release verwachten met MEd! Reageren
DjP.P Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Reageren
gybrus Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Zeer mooie tool man!!! Ga ik wel kunnen gebruiken bij GLD en LC Reageren
DjP.P Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats en heb je al iets gehoord?? Reageren
Blastov Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn????? Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/ Grats Nee, het was een release voor MI, maar SteveM had zijn mappen nou niet bepaald goed beveildigd waardoor je hem met een simpele link kon downloaden. Zeer mooie tool man!!!Ga ik wel kunnen gebruiken bij GLD en LC Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods. Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods. Dan wil ik jou even verbeteren... Aangezien er een discussie ontstond paar maand geleden omdat ik paths had gemaakt voor GLD over wie de tool mag gebruiken en wie niet... heb ik even een PB gestuurt naar Steve-M met de vraag of het wel degelijk allemaal waar was. En de conclusie is dus dat GLD ook het recht heeft om die tool te gebruiken. En aangezien ik daar de paths maak, zie ik daar geen enkel probleem voor in om die tool te gebruiken. Ze hebben toestemming van Steve-M. Dus een beter antwoordt voor deze discussie bestaat er niet. PB tussen mij en steve-m op gtaforums.com: Permission for what? Using the tool? Sure, that's why I uploaded it. I can't give any support, though.Steve QUOTE (Matiscus @ Jan 12 2007, 20:20) Dear Steve, I have a question about your Path tool. I've been a modder of the mod GTI and Mafia Stories, they are mods of dutch people. Know i'm started with some friends a new project called "GLD". I wondering if you can give me your permission for your path tool. I hope so. Matiscus. PS: Sorry for my bad English. Reageren
DjP.P Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 uum zijn er meer van deze software?? Reageren
eizoalecto Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 laden werkt en ik zie ook dat je codes kan in voeren maar hoe kom je aan die codes? *ik weet dat je bezig bent met MED en PATH shit samen te voegen...* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.