Jump to content

user track's

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey iedereen ik heb een foutje gemaakt ofzow want ik wil de mp3 liedjes van mn mp3 spler afhalen maar dat lukt niet want als ik user track's aanzet hoor ik ze niet hoe zit dat ik heb ze in de map usertracks gezet kunnen jullie me helpen dank je. _O__O_:schater::schater::tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen ;) .

Heb je dat allemaal al gedaan?

Ruurd31.. :'D

Btw: sorry voor zoveel dik gedruk, maar dat is belangrijk!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Om nog even een aanvulling te geven:

Op veel computers moet je elke keer dat je San Andreas start, "Scan User Tracks" selecteren. Anders hoor je alleen reclame op de MP3 zender.

Verder worden normaal alleen WAV en OGG bestanden afgespeeld. Omdat deze formaten bijna nooit voorkomen bij losse nummers, kun je met de juiste CODECS ook MP3, WMA, M4A en nog wat andere formaten afspelen. Die laatste regel kun je eigenlijk wel vergeten, in 99 van de 100 gevallen heb je de CODECS al.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...