W3sl3y Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Plaats hier jou screens van Liberty City Stories. Screens kan je maken met je digitale camera of zoiets dergelijks. Maximale breedte 640 pixels. Neem anders de Thumbnail. Ik heb een screen gemaakt en op mijn computer gezet maar ik krijg hem niet online... Doe het via www.imageshack.us. Upload je screen en neem Thumbnail for forums (1) Plak die link in je post venster en klaar. Plaats alleen maar screens die van jou zijn!!! Dus ik wil geen andere screens zien die ook op andere sites staan van andere mensen! Bewerkt: 3 december 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb ff een screen gemaakt van mij op een motor. Ik bewoog tijdens de foto, dat zie je wel links- en rechtsboven. Hier heb ik een prachtfoto gemaakt van de bekende straat van Staunton Island. Hier zijn 2 mooie foto's van het park. (foto 1 lopen weinig mensen. Wat raar zeg, hoe zou dat nou komen? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThOmAsZ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 hier mijn screens: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Hier mooie Topdown-screens. Zijn ze niet prachtig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 laten we wat screens gaan posten van plekken met een mooi uitzicht van lc en goede multiplayer plekken ik begin mooi uitzicht: vette multiplayer spot: ps. je moet de cheatdevice hebben om screens temaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Ik zal straks ook wat posten, maar het is mooier als je in een auto/motor screens maakt want dan zie je het mannetje niet. (Iemand enig idee hoe je die healthbar/wapens enz uit kan zetten?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Ik zal straks ook wat posten, maar het is mooier als je in een auto/motor screens maakt want dan zie je het mannetje niet. (Iemand enig idee hoe je die healthbar/wapens enz uit kan zetten?) ik denk nie dat je de health bar enzo weg kan halen, maar je kan cipriani wel wegtoveren door tegen een muur, auto of ander object te gaan staan, en dan de camera naar muur toedraaien. dan hoef je ook nie in een auto te gaan zitten zoals jij zij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Ik zal straks ook wat posten, maar het is mooier als je in een auto/motor screens maakt want dan zie je het mannetje niet. (Iemand enig idee hoe je die healthbar/wapens enz uit kan zetten?) Ga naar het menu en ga dan naar DISPLAY en dan naar HUD MODE en doe die uit.Als je de radar ook uit wilt hebben ga je weer naar het menu en DISPLAY maar dan RADAR MODE en dan doe je die ook uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 weer een mooi plaatje The Golden Fighter ik dacht dat jij ook noch wat zou posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2005 Prachtig gebergte! Niet echt een mooie plek, maar op deze plek voel ik me altijd helemaal thuis in GTA3/LCS... Een mooie brug (Ik zag later pas dat de brug nog maar half geladen is...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nicje Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 The Golden Fighter ik dacht dat jij ook noch wat zou posten. Moest jij evenveel doen voor het GTAforum als The Golden Fighter zou je dit mogen zeggen ! :S >>> Door Dizzee: Wat heeft dat er nou mee te maken? <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 Wel vette screens. Dit overtuigt me om LCS te gaan halen. >>> Door Dizzee: Topics merged<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Hoe nemen jullie die screens? Gewoon met een digitale camera? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Nee, met de Cheatdevice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Nee, met de Cheatdevice. Ok wil je me dat uitleggen? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.