Advancegta Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Sorry voor de bump, maar ik heb geen LCS en wil graag weten hoe de Savehouses er van binnen uitzien, dus wil iemand voor mij 1 of 2 sceens maken met Cheatdevice van elk savehouse in LCS, en dan de buitenkant en het liefst de binnenkant?En willen jullie dan ook screens maken van de afbeeldingen die er voor komen als je van eiland verwisselt. Alvast bedankt iedereen van dit forum! Ik ben even wat screens voor je gaan maken met de Cheatdevice van LCS. Veel plezier ermee! Portland Savehouse: Staunton Island Savehouse: Shoreside Vale Savehouse: Tijdens het wisselen van eilanden: Reageren
hornyjorny Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 @ Advancegta: Tof man!! Hartelijk bedankt! Heb heel google afgezocht naar deze screens, en nu heb ik ze eindelijk! Ik wil niet zeurderig overkomen, maar wil je ook nog 2/3 screens maken van het ferryplatform als de ferry er ligt en waneer hij wegvaart en nog een paar screens van de upstate tunnel, van buiten af en in de tunnel op sv? dit zijn de laatsten! tanx Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 @ Advancegta: Tof man!! Hartelijk bedankt! Heb heel google afgezocht naar deze screens, en nu heb ik ze eindelijk! Ik wil niet zeurderig overkomen, maar wil je ook nog 2/3 screens maken van het ferryplatform als de ferry er ligt en waneer hij wegvaart en nog een paar screens van de upstate tunnel, van buiten af en in de tunnel op sv? dit zijn de laatsten! tanx Ferry Staunton Island: Ferry Portland: Ferry's komen elkaar tegen: Upstate Tunnel: Linker uitgang Rechter uitgang Een andere foto van mij die ook gehost is in de Gallerij: Reageren
hornyjorny Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Ze doen het niet!! Er staat: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Wat moet ik doen?? EDIT: Om even wat correcter te zijn, elke keer als ik op een bijlage druk (bijv. 1.jpg)kom ik in een nieuw venster waarin de bovengenoemde foutmelding staat, kan iemand mij hier mee helpen door te PB'en of hier in dit Topic te posten? alvast bedankt Bewerkt: 28 februari 2007 door hornyjorny Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Het werkt bij mij ook niet helaas. Reageren
ruttie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 mooie screens van iedereen Reageren
hornyjorny Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Het werkt bij mij ook niet helaas. ASPHALT heeft mij al even geholpen, met behulp van een PB. Hopelijk kan je ze nu ook zien: Ferry Staunton Island: 1 2 3 Ferry Portland: 1 2 Ferry's komen elkaar tegen: 1 Upstate Tunnel: 1 Linker uitgang 2 Rechter uitgang Een andere foto van mij die ook gehost is in de Gallerij: Klik Dit hierboven met dank aan ASPHALT. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ze doen het, mooie screens hoor . Reageren
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Sneeuwt alleen met cheatdevice? Reageren
VforV Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Sneeuwt alleen met cheatdevice? Sneeuw kun je 'oproepen' met de CheatDevice ja, maar het kan ook om een CheatDevice-loze manier. Je moet er wel wat moeite voor doen en het is maar éénmalig. Je moet hiervoor level 9 van de zijmissie Car Salesman halen. Officieel heb je de zijmissie na level 6 voltooid maar je bent niet verplicht te stoppen. Stop je wel, dan kan je deze missie niet meer doen achteraf omdat je je beloning al gekregen hebt (Money Pick-up en Hellenbach GT in de showroom). Tijdens deze zijmissie komen ook andere weersomstandigheden aan bod zoals donder en bliksem en dichte mist. Zoals je ziet stelt de sneeuw zelf niet zo veel voor. Het zijn enkel fijne sneeuwvlokjes met dichte mist. En de sneeuw blijft niet liggen. Reageren
Miek Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Sneeuwt alleen met cheatdevice? Sneeuw kun je 'oproepen' met de CheatDevice ja, maar het kan ook om een CheatDevice-loze manier. Je moet er wel wat moeite voor doen en het is maar éénmalig. Je moet hiervoor level 9 van de zijmissie Car Salesman halen. Officieel heb je de zijmissie na level 6 voltooid maar je bent niet verplicht te stoppen. Stop je wel, dan kan je deze missie niet meer doen achteraf omdat je je beloning al gekregen hebt (Money Pick-up en Hellenbach GT in de showroom). Tijdens deze zijmissie komen ook andere weersomstandigheden aan bod zoals donder en bliksem en dichte mist. Zoals je ziet stelt de sneeuw zelf niet zo veel voor. Het zijn enkel fijne sneeuwvlokjes met dichte mist. En de sneeuw blijft niet liggen. Misschien is ,het een beetje te laat je te bedanken, maar ik had je reactie niet gezien dus:Dank je!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.