quinton Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Die foto is egt bagger ik zie nauwelijks wa, waarom maak je hem nie gewoon met cheatdevice? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Zeker niet mooi gedaan Kijk mijn pic: Bewerkt: 13 februari 2006 door Dogwatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) mijn dagelijkse gta bezigheden: ik rijs graag met de metro bungie jump (gelukig met iemand van de cartel want me touw brak net af) rij moter hier had ik last vaN ander verkeer.. en maak tot slot nog een eenzaam.. vliegtochje..(uuh eenzaam.. he f*ck vliegt er net nog een ander vliegtuig..) Bewerkt: 13 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 dikke bugs allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 ja ach ik liep zo wat te klote enzow.. bugs zijn het niet echt vind ik.. want rockstar kan daar niks aan doen,, t komt door cheat deviced..ik zelf noem het meer gliches... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 mjah ziet er wel gaaf uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Edit, weet iemand hoe ik mijn plaatjes zichtbaar kan maken zoals in jullie posts zonder dat jullie ze hoeven te downloaden? Edit2: Voilà: Vliegen met de Dodo langs Portland beach. Edit3: Dogwatch, hoe zet ik ze er op zonder link zoals Mr Vriecetti en andere? Bewerkt: 15 februari 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Edit, weet iemand hoe ik mijn plaatjes zichtbaar kan maken zoals in jullie posts zonder dat jullie ze hoeven te downloaden? Je moet hem hosten via www.imageshack.us Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 In de grond zakken van schaamte: Nice sunset on Shoreside Vale: Staunton: Bekijk je woning vanuit de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Edit, weet iemand hoe ik mijn plaatjes zichtbaar kan maken zoals in jullie posts zonder dat jullie ze hoeven te downloaden?Edit2: Voilà: Vliegen met de Dodo langs Portland beach. Edit3: Dogwatch, hoe zet ik ze er op zonder link zoals Mr Vriecetti en andere? Als je hem host bij imageshack.us dan staat er ook show image to your friends ofzo gebruik die link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Edit, weet iemand hoe ik mijn plaatjes zichtbaar kan maken zoals in jullie posts zonder dat jullie ze hoeven te downloaden? Edit2: Voilà: Vliegen met de Dodo langs Portland beach. Edit3: Dogwatch, hoe zet ik ze er op zonder link zoals Mr Vriecetti en andere? Als je hem host bij imageshack.us dan staat er ook show image to your friends ofzo gebruik die link Ik heb het zojuist ontdekt, toch bedankt voor je snelle reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 In de grond zakken van schaamte: Nice sunset on Shoreside Vale: Staunton: Bekijk je woning vanuit de lucht mooie screens vforv een mooie 8.5 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Amsterdam Arena heeft weer een nieuwe grasmat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Amsterdam Arena heeft weer een nieuwe grasmat. haha, die is goed! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 hahaha ja zkr ze zien er allebij niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.