VforV Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Elvis imitator: "Shit, I left my parachute on the plane." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 lol mooie screens VforV elvis hehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 GTA2 style: Another nice suneffect: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 eigenlijk dnek ik als er ooit een gta voor de ds uitkomt, dat hij er dan ook in die gta 2 stijl uitziet.. (moet den kwel lukken) eigenlijk nogn ooit zo die camera gedraait maar ik geef toe t ziet er best geining uit (en ook gelijk als een heel ander spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 eigenlijk dnek ik als er ooit een gta voor de ds uitkomt, dat hij er dan ook in die gta 2 stijl uitziet..(moet den kwel lukken) Ik denk ook dat dat moet lukken op de DS. Als ze zelfs GTA2 op GBColor hebben. Ze kunnen dan zoals ze met GTAIII deden de stad van GTA2 nemen en een nieuw personnage en verhaal maken. Ze zouden dan wel de 3 area's tot 3 eilanden in 1 stad moeten maken. Hier nog enkele screens: A walk on the beach: Binnenin the lighthouse: Bovenop de riggel van de vuurtoren: Mooi zonneneffect: Boven de achterbuurt van Portland (let op achtergrond): Wist je dat je een tuintje hebt bij je savehouse op Portland? Ze zijn enkel de trap vergeten Dat was het voor vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) mooie plaatjes vooral diegene met die rode heli, en ja ik wist dat daar een tuinje zat. edit: hier nog een plaatje van mij rate pleaz! Bewerkt: 18 februari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) mooie plaatjes vooral diegene met die rode heli,en ja ik wist dat daar een tuinje zat. edit: hier nog een plaatje van mij rate pleaz! mooi plaatje jij hebt iets met de zon quinton ik geef je plaatje een 8.5 Bewerkt: 18 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Cruising in a Leoni Sentinel: Lighthouse by night: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Cruising in a Leoni Sentinel: Lighthouse by night: mooi 1ste:8 2de:8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Goed.. Een hoop screenshots van mij. Geniet, maar kijk met mate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Zeer mooie screens, ik ga ze niet allemaal raten. Die laatste is zeer knap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Zeer mooie screens, ik ga ze niet allemaal raten. Die laatste is zeer knap. Lal.. Toen zat ik nog steeds in de V8 GHOST en gebruikte ik CheatDevice. Beetje boost erbij en toen belandde ik nogal ver buiten Liberty City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Hoe doe je dat dat je je health, wapen en het plannetje ziet op de screenshot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Oh.. Zoals je ziet viel ik ergens in de diepte en bleef alles hangen. Die health bar etc, bleef dus ook allemaal hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Oh.. Zoals je ziet viel ik ergens in de diepte en bleef alles hangen. Die health bar etc, bleef dus ook allemaal hangen. Ahzo ik heb ook één keer gehad dat het plannetje er op stond toen ik een screen nam in het Memorial Stadion. Ben ik nu zat of zijn de flikken zat? Bewerkt: 19 februari 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.