Svenie Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 volgens mij zijn de flikken zat mooi screens 1ste:8 2de:7.5 Reageren
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Oh.. Zoals je ziet viel ik ergens in de diepte en bleef alles hangen. Die health bar etc, bleef dus ook allemaal hangen. Ahzo ik heb ook één keer gehad dat het plannetje er op stond toen ik een screen nam in het Memorial Stadion. Ben ik nu zat of zijn de flikken zat? Fantastische screens! Ik denk ook dat de flikken zat zijn Hoe doe je dat? Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 En wat te denken van deze.. Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Fantastische screens! Ik denk ook dat de flikken zat zijn Hoe doe je dat? Als je even pijltje naar onder duwt (D-pad) in het menu van de cheatdevice kan je de zwaartekracht (gravity) veranderen. Hier stond hij op nul en iedere auto waar je tegen loopt verliest zijn zwaartekracht en begint te zweven. Hoe kleiner de zwaartekracht, hoe sneller ze in de lucht verdwijnen. Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 En wat te denken van deze.. mooie arjen waar ken ik die screen toch van een 8 Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) ja ik dacht laat ik ook maar is wat screens posten.. laat ik vandaag is het openbaar vervoer bekijken uh.. Grand theft auto v.s. de griesel bus? oow, daarom was er dus vertraging bij de NS, de rail ontbreekt simpelweg! Bewerkt: 20 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Sfeerbeelden van je savehouses uit GTAIII en GTA LCS: Portland savehouses: GTAIII GTA LCS Staunton Island savehouses: GTAIII GTA LCS Shoreside Vale savehouses: GTAIII GTA LCS Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ah leuke screens leuk om de vergelijkingen van savehouses te zien Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ah leuke screens leuk om de vergelijkingen van savehouses te zien Ja, het leek me ook leuk. Zeg nu zelf, als Toni krijg je toch meer kwaliteit dan als Claude (of hoe die ook heet). Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ja idd claude is maar een wako tonny is veel beter Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) ja idd claude is maar een wako tonny is veel beter Toni vind ik stoerder, Claude lijkt zo'n mietje, een brave, naïve gast die zich liet belazeren. En nu terug screens (die van mij komen later). EDIT: Cop fight! Dat komt ervan als je tegen mij begint! Shit, nu nog meer troubles! En nu halen ze er nog een heli bij ook! Run! More victimes... Aaaah, die goeie ouwe flamethrower . BUUUURN! BOOOOOM! (het gaat er hier hevig aan toe) Aj, BUSTED. ----------------------------------------------------------------------------------- Let's take the ferry. And the car... Hit me! HIT ME! Bewerkt: 21 februari 2006 door VforV Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ok ik ben benieuwd naar je nieuwe screens Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 best geinig om dat zo weer is te zien ja, die foto's can gta 3 en lcs... lcs ziet er wel een stuk beter uit (de sfeer enzo) Reageren
VforV Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 More screens . Hey, don't steel my car! Het is hem niet gelukt . Je suis un crapule! Dat was het Reageren
Svenie Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 mooie screens van staunton island ze worden steeds mooier en mooier vforv Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.