VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 mooie screens van staunton island ze worden steeds mooier en mooier vforv Dank u . Daarom, speciaal voor u, presenteer ik: Criminals in Liberty City: Let's get that money, dog. Sightseeing voor rijken... ... Je ziet wat er van komt. Dat was het want "Kan de server niet vinden." verschijnt voortdurend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Lekker weird is dit Hmm een nieuw voertuig?? http://img137.imageshack.us/my.php?image=screen50jb.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Lekker weird is ditHmm een nieuw voertuig?? http://img137.imageshack.us/my.php?image=screen50jb.png Hoe doe je dat eerste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Hij heeft die eerste gewoon als bijlage gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) laten we wat screens gaan posten van plekken met een mooi uitzicht van lc en goede multiplayer plekkenik begin mooi uitzicht: vette multiplayer spot: ps. je moet de cheatdevice hebben om screens temaken de chatdevice? kan er me iemand dat uitleggen hoe je dat doet?? ik wil dolgraag screens maken!!! Bewerkt: 23 februari 2006 door tallex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Lees deze topic over cheatdevice hierin word alles uitgelegt: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry328336 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs? Ik dacht in Portland ergens Bewerkt: 23 februari 2006 door Dogwatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 mooie screens van staunton island ze worden steeds mooier en mooier vforv Dank u . Daarom, speciaal voor u, presenteer ik: Criminals in Liberty City: Let's get that money, dog. Sightseeing voor rijken... ... Je ziet wat er van komt. Dat was het want "Kan de server niet vinden." verschijnt voortdurend. ze zijn weer mooi vforv vooral die 1ste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Lees deze topic over cheatdevice hierin word alles uitgelegt: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=ST&f=...t=0#entry328336 Yep klopt ik had hem als bijlage gedaan omdat ik een probleem kreeg ofzo Nee, waar heb je die screen getrokken in lcs? Ik dacht in Portland ergens Ik had ook eens zoiets dat ik een super jump bleef doen totdat ik zeer dicht bij de zon kwam waardoor de zon er akelig fel en warm uitzag. Toen ik terug naar beneden viel zag ik de eerste seconden niet eens de stad, die kwam pas later tevoorschijn uit de blauwe lucht. Ik had er trouwens een screen van genomen maar ik had daarna te veel screens genomen waardoor mijn MemoryStickje van amper 32MB vol raakte en dat de eerste screens bijgevolg verwijderd werden. EDIT: Hier een nieuwe screen ervan, maar hier zat ik niet zo dicht bij de zon. Wel zeer hoog. En hier nog enkele andere screentjes: Bewerkt: 26 februari 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 @ dogwatch... Dat bedoel ik niet. Waar heb je die screen getrokken(bv in chinatown of waar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
saleens7 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 ik hep ff snel een screen gemaakt wat denken jullie is dit leuk voor een kerst kaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 kweet niet naar wie moet je hem versturen nee hij is wel mooi een 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 Hier een nieuwe reeks screens. (als ik er te veel post moet je het zeggen hé , ik deel ze alleen graag met jullie.) Mag ik even meelopen? Dat voorspelt niet veel goeds... ... kijk maar: Politieachtervolging eindigt nadat voortvluchtige tegen verlichtingspaal knalt. Dronken achter het stuur heeft zo zijn gevolgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 die derde is geestig met twee tony's ben je sterker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.