Dogwatch Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 nice screens, Kan jij gewoon in die rc autootjes? bij mij chrast hij dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 nice screens, Kan jij gewoon in die rc autootjes? bij mij chrast hij dan. Met deze cheat kan je in de rc auto's. // by vettefan // Makes all of the rc cars drivable and puts a bandit, goblin, and raider in your staunton garage. #cheat Drivable RC Cars setchar(0x08E38A38, 212); setchar(0x08E38A90, 169); setchar(0x08E38A64, 211); setchar(0x0945BC70, 16); setchar(0x0945E2E0, 16); setchar(0x0945E1F0, 16); setchar(0x0945B6D0, 16); En met deze kan je in de "tiny invisible heli". #cheat flyable tiny invisi. heli setchar(0x0945B6D0, 16); Als je die heli in een pay'n spray zet krijg je de die politiehelikopter die "fout geparkeerd" staat. Die helikopter is ook een beetje anders dan de normale politiehelikopter. Hij heeft geen wieken en zijn ramen zijn niet doorzichtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 De eerste helft geef ik een 7.5.En de laatste helft een 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Het was alweer een tijdje geleden, hier een nieuwe lading screens. Yes, I'm relegious! [Plaatje verwijderd] [Plaatje verwijderd] [Plaatje verwijderd] Forgive me fathor, for I have sinned. [Plaatje verwijderd] [Plaatje verwijderd] Bewerkt: 10 augustus 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Nog wat screens die ik gemaakt heb. Aauw Amen I believe I can fly. Gaan we naar de opera? Wasted! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Je hebt weer mooie screens gemaakt, maarte41. Echt mooi (Vooral die eerste is grappig )! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 Nog een lading screens van mij; Huh? Het is hier een beetje koud! Verdorie, een blokkade! Damn, en ik heb gedronken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Ik zie dat je met cheatdevice 1.0 nu ook in de rc autos en invisible heli kan. Bewerkt: 3 april 2006 door Dogwatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 Big Boss hou je van crashes .Heel mooie screens vooral die met de Yakuza Stingers . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Nog wat screenies met bugs. Met dank aan All peds running cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Als je cheats gebruikt kan je inderdaat dat soort bugs tegenkomen, voor de rest denk ik dat er 'als je geen cheats/cheatdevice' gebruikt het spel bijna bugloos is. Ze zien er wel nice uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Hier zijn er nog twee van een map die ik aan het maken ben: @Advancegta hieronder: misschien een tip: post de volgende keer de link 'Hotlink for Forums (1)' en niet de Thumbnail. Bewerkt: 13 april 2006 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) mijn screen:": gewoon somaar een screen sneeuw dodo Bewerkt: 14 april 2006 door advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Dit zijn nog twee grappige: Waarom rij je niet door? - Zie je dat niet? De weg is versperd! Bewerkt: 14 april 2006 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Lang geen screens meer gepost hier! Ik pak er ff een die niks moet voorstellen... Deze gewoon voor de lol genomen! EDIT: Volgensmij nooit Bewerkt: 4 mei 2006 door Big-Loser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.