Dogwatch Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ok ik ff me screens showen: Uitzicht: eeuh??: Lol: Heb er nog meer, maar die zijn voor later Bewerkt: 6 mei 2006 door Dogwatch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 hier een paar van mij De Zonsopgang Moet dit een telescoop voor stellen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Flat zonder dak! Overigens, hoe maak je een screen zonder Toni? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 WAs met cheat volgens mij ik zal hem wel ff zoeken voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 -Big Bump-(hij is pinned dus het moet kunnen ) Mijn vraag is hoe je nu Foto's maak ZONDER Toni (zoals al werd gevraag maar niet is beantwoord) ik weet dat het kan met het beeld draaien maar kan het ook zonder het beeld te draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) -Big Bump-(hij is pinned dus het moet kunnen )Mijn vraag is hoe je nu Foto's maak ZONDER Toni (zoals al werd gevraag maar niet is beantwoord) ik weet dat het kan met het beeld draaien maar kan het ook zonder het beeld te draaien Je kan tegen een muur of hoge auto gaan staan of met de bumpercamera mode in je auto. Een andere manier is er niet. Edit: Vervolg van mijn post hieronder . Liberty City anno 2106: Bewerkt: 26 september 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 dacht ik al maar ja bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 Kan iemand eens een screenshot posten van Avery Carrington en Donald Love ik wil graag weten hoe zij eruit zien in Liberty City Stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) donald heb ik voor je: en Avery ook: Bewerkt: 25 juli 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zim Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Een overzicht van bijna heel staunton, met als centraal punt het park: Bewerkt: 7 augustus 2006 door Zim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan GTA Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Wat is precies Cheat device en hoe werkt het? :$ Ik snap er niets van maar ik weet wel mooie plaatjes. Alleen nou moet ik nog weten hoe ik me screenshots kan maken Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2006 (Mooie screens, Maarten). Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog gepost heb. Daarom, speciaal voor jullie: Grand Theft Auto: Liberty City Stories goes Top Down : Deze doet me denken aan Chinatown in het San Andreas van GTA1: Plaatjes limiet bereikt. Meer zien? KLIK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hornyjorny Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 Sorry voor de bump, maar ik heb geen LCS en wil graag weten hoe de Savehouses er van binnen uitzien, dus wil iemand voor mij 1 of 2 sceens maken met Cheatdevice van elk savehouse in LCS, en dan de buitenkant en het liefst de binnenkant? En willen jullie dan ook screens maken van de afbeeldingen die er voor komen als je van eiland verwisselt. Alvast bedankt iedereen van dit forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.