Froodooo Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Onderwerp: Need for Speed, het deel maakt niet uit. Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: 7 december. Mijn sig: Succes! Bewerkt: 3 december 2005 door Froodooo
tha game freak Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik wil wel, al ben ik niet zo goed als jou. Maar ik zal zeker mijn best doen!
Froodooo Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nou, probeer het maar dan... Nee grapje, veel succes jongen!
.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 the game freak, je zult eerst deze battle moeten afhandelen. Denk er goed aan 1 battle tegelijk.
tha game freak Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 @ levi, er reageert toch niemand op. Mag op dat ander topic geen slotje?
Froodooo Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik had al met tha game freak afgesproken. Ik wacht wel totdat zijn battle is afgelopen. Volgende keer zou het kunnen...
Eli R Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Zeg dat dan ook in het openbaar gast, ik had em al klaar. Bewerkt: 3 december 2005 door ali_r
.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 the game freak ik sluit je vorige topic, maar voortaan beter opletten, je kan met dit topic verder gaan. Edit Ik laat je andere topic gewoon open, maar je mag daar niet gaan battle-en. Wie weet reageerd er iemand op als je klaar bent met deze battle. ali_r als jij wilt battle-en moet je even een topic aanmaken wie weet wilt er iemand tegen jou. Zou je ook even wat vriendelijker tegen Froodooo willen praten, lees eerst zelf even goed de regels door. Hij zegt het niet in het openbaar omdat hij zelf nog niet weet tegen wie hij speelt. De gene die als eerst reageerd om te battle-en die gaat ook battle-en, en dat was the game freak. Het is dus nu Froodooo VS the game freak! Veel succes heren.
tha game freak Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Sorry,maar ik was deze battle vergeten. Mijn signature is niet zo goed gelukt,maar toch... Tha game freak(mijn)signature: Frodo zijn signature:
Bassie_94 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik stem op Froodooo. Ik vind zijne ook niet echt geweldig maar die van Tha Game Freak vind ik lelijk(sorry). Tha Game Freak heeft een niet bijpassende brush gekozen, de plaatjes zijn slecht uitgeknipt en de tekst is niet mooi. @koen Doe normaal . Bewerkt: 7 december 2005 door Bassie_94
rick15465 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ja koen niet weer spammen. Ik stem op froodooo. Waarom: Omdat het past allemaal beter bij elkaar. En bij tha game freak is de tekst bijna niet te lezen en de kleuren passen niet bij elkaar.
Achille Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik vind ze allebei niet echt zo.. Froodoo je auto is niet mooi uitgeknipt.. The Game freak tja.. dat zie je zelf wel.. ik stem toch op Froodoo
gangster28 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik vind ze allebei niet echt zo..Froodoo je auto is niet mooi uitgeknipt.. The Game freak tja.. dat zie je zelf wel.. ik stem toch op Froodoo Hier sluit ik me bij aan.
Wesley Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Mijn stem gaat dus ook naar Froodooo! Want het is een vrij mooie achtergrond , en de letter zijn ook wel mooi!
Recommended Posts