Ice Cold Killa Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) de man op deposter lijkt verdacht veel op CJ Heb je dit niet toevallig gezien op de engelse gtaforums? Bewerkt: 11 december 2005 door Headcrab
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik ben ook gaan kijken of er iets was als "ghosttown". ik sprong met superjump gewoon achter de berg en drukt steeds een beetje Vierkantje (dan ga je namelijk vooruit, kan je zweven ). Ik ben helemaal naar het randje gegaan, en vond ook geen namen in de plattegrond op de rader. Ook heb ik geprobeerd de coordinaten te vinden voor de bobcatbug die in het water hoort te spawnen, maar ik kon niet onder het water kijken...
Giorgo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Damn, ik had ook juist dat ''third leg'' gevonden. Maar ik heb er nog 2 andere... Ik denk dat dit een soort verwijzing is: op het nummerbord staat ''LC'' en het spel speelt zich af in LC. En dit zijn mensen met kleren en er staat ''KC'', ik denk dat dit naar CC verwijst (Calvin...) Voor de rst zoek ik nog verder... En voor de mensen met LCS download de cheattool.
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik weet niet zeker of LC-nummerbord een EE is, stel dat er NY stond was het wel een EE. In Frankrijk heeft elke auto ook een gebiedsnummer en in Duitsland heb je ook iets van de 1e 3 letters van een plaatsnaam ofzo. (toch?)
Giorgo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Neen het is inderdadd geen EE, dat nummerbord want alle auto's hebben het. Maar ik heb nog enkele andere EE gevonden: Lijkt deze steen op een geslachtsdeel van de man :Pu:? Ik weet niet wat dit betekend, maar ik vind het vreemd(dat gele bord boven de taxi) Hier zit een nederlands woord in namelijk : ''fop'' Een verwijzing naar de kledingzaak van SA 'ZIP'' Nog een bord met ZIP op. En een graffititekening : Dat waren ze weervoor vandaag...
Quiz Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik heb je hier nog wat foto’s gemaakt van easter eggs BINCO van San Andreas SONNY FORRELI van Vice City
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Neen het is inderdadd geen EE, dat nummerbord want alle auto's hebben het.Maar ik heb nog enkele andere EE gevonden: Lijkt deze steen op een geslachtsdeel van de man :Pu:? Hier zit een nederlands woord in namelijk : ''fop'' En een graffititekening : Ik weet niet hoe jouw geslachtsdeel eruit ziet, maar ik vind dit er niet echt op lijken. Kun je meer screens maken, of vertellen waar het staat? Kan ik ook ff kijken. Fop he. Klinkt raar. Wat maakt een graffititekening een EE? Bewerkt: 12 december 2005 door The Golden Fighter
Quiz Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 het logo TUBE lijkt erg veel op het logo van SUBWAY.
The Golden Fighter Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 En op NOS. http://www.magazzinirossi.it/upload/1517_prodotto_scheda (Fast food, fast car?)
-k= Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 ik heb dit spel niet maar ik weet wel dat hier honderden eastereggs sijn (in het spel) die steen lijkt meer op een oogbal
VforV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Deze twee EE's komen van Ammunation.net Easter Egg 5 Op deze poster staan peds en vriendinnetjes uit SA. "The Mainframe" is volgens mij een verwijzing naar "The Matrix". Op Head Radio is er zo'n radiospotje over 'die nieuwe film'. "The Mainframe; some people think the whole world is stuck in a computer. "Hurry, put your hard disk into my drive!" "I can't it crashed" "Reboot it!" (dit was wel wat dubbelzinnig, maar zo is het) "What will it be; yes or no, one or zero"' Snap je? 1/0, de codering van een computer. The Mainframe, The Matrix, anyone? >>> Door Dizzee: Ik vind dit geen duidelijke EE, het hoorde dus ook niet in het Easter Egg topic maar in dit topic. Er staat ook verschillende keren in de regels van dat topic dat je daar niet moet posten als je niet zeker bent dat je een EE hebt gevonden. De regels vind je hier Bericht verplaatst van het Easter Egg topic naar hier. <<<
djaa Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 bij de kerk van staunto island is er een kerkhof als je daar op gaat staan 3 grafstenen met bekenden namen zoals Paulie Sindacco,Vincenzo Cilli en de burgemeester sorry maar ik heb geen screens maar ik weet niet of dit een EE is
Samurai Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 het zou een EE kunnen zijn, maar staan er bij jou maar 3 namen?? Bij mij toch ongeveer 8à10
djaa Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 het zou een EE kunnen zijn, maar staan er bij jou maar 3 namen??Bij mij toch ongeveer 8à10 toen had ik pas 3namen gevonden
VforV Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 JD O' Toole staat er ook bij. Wel triestig, JD vond ik de sympathiekste.
Recommended Posts