The Italian Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Ik heb er ook 1 gevonden in een missie van Maria Latore.Ze wou je uitnodigen voor een koffie drink bij haar binnen in huis. Maria:EUHH....you wanna drink some coffee Toni:Il`l past dit verwijst mischien naar de Hot Coffee Mod van San Andreas.Waar Rockstar niet blij mee was. Als het goed is was het deze missie : Overdose of Trouble Bewerkt: 20 december 2005 door The Italian
The Golden Fighter Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 zei die niet I'll pass? Maar hot coffee is toch ook gewoon een uitdrukking in Amerika?
Samurai Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ja, maar de Hot Coffee Mod, door onze eigen PatrickW. is zeer bekend geworden. Er was een echte rel, er stond een hoop in de kranten,...
DaBeast Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik weet niet als het al bekend was maar... de "Leone's" Komt da nie van "the Godfather"? want de familie heet CORleone en als je bij de baas van de leone's de snor wegdenkt lijkt hij een beetje heel fel op de godfather btw het is niet "fop" maar flop :wink:
VforV Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Er is ook een film die y2k heet. Het gaat over een Amerikaanse raket die vanzelf gelanceerd wordt met als doel Moskou. uit lcs: (Ammunation.net) "y2k, it's comming. And you 'd better be ready..." Misschien iets te maken met het feit dat er wel ooit iets drastisch kan gebeuren met gevaarlijke wapens??
The Italian Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) is dit geen manneke uit gta3 Ja dat is Donald Love uit Gta3 Bewerkt: 31 december 2005 door The Italian
quinton Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 is dit geen manneke uit gta3 Ja dat is Donald Love uit Gta3 dan is het een ee toch
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb nog een kledingzaak gevonden namelijk Binco. En Sprunk is een drankje uit San Andreas.
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 de man op deposter lijkt verdacht veel op CJ Je hebt gvd gelijk Het is presies het zelfde plaatje
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb weer eens zitten zoeken en dit heb ik gevonden: eerst zag ik een nogal opvallend busje en dat busje is waarschijnlijk van deze winkel hier moet je naar toe voor alle kinky magazines en dit is bier uit san andreas later komen er meer
Recommended Posts