Steves Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ej ik heb mij spel helemaal verbouwd enzo (gtasa) en nu wil ik die neon onder de autos zetten maar dat lukt niet ik heb bij particle.txd de carshad verrandert in groen maar het lukt niet ik hoop dat iemand mij kan helpen Reageren
BaasB Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) ej ik heb mij spel helemaal verbouwd enzo (gtasa)en nu wil ik die neon onder de autos zetten maar dat lukt niet ik heb bij particle.txd de carshad verrandert in groen maar het lukt niet ik hoop dat iemand mij kan helpen Hey Steves, welkom op dit forum. Met dit soort vragen kun je beter terecht bij het modding forum. Klik hier om er naartoe te gaan Nog veel plezier op het forum verder :'D Bewerkt: 3 december 2005 door BaasB Reageren
ikt Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Als je neon mods wil moet je naar Ehsan gaan, hij heeft zo'n mod gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.