Moonbeam Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 K was ff aant kijke wat er nou zo eng was en toen merkte ik dat het licht knipperde, dus ik wil ff een screenshot maken en richt mijn camera, ik w8 5 minuten en vind het dan wel welletjes want er gebeurd niks... ik wil weglopen en merk dat het licht uitgaat vlak voor de lamp uit beeld verdwijnt ik draai de camera tewrug en het licht gaat aan, ik draai weg en het gaat weer uit, ik heb dit een stuk of 12 keer gedaan ook met verschillende save games en kom tot deze conclusie: als je de lamp uit het beeld verliest gaat ie uit als je hem in zicht krijgt gaat ie aan probeer zelf maar je zal zien dat het echt zo is (oh ja het gehijg komt doordat je in de schaduw staat maar dat was geloof ik al bekend(als je 8er het sava diskettetje gaat staan word de cursor ook blauw;) ) Greetz, moonbeam oh ja ff vergeten: ik was echt in het huis in pricklepine maar het gebeurt ook in het savehuis in het zuiden van LV en ik geloof niet dat dat een spookhuis is he;)
Blizz Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nee, het is geen spookhuis... het is alleen een hele mooie safe house
Moonbeam Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 cker wel een mooi savehuis
iron eagle Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 dit was al bekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend duh
SilverDust Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 ik kwam een keer uit het save-huis en toen ik buiten kwam hoorde ik allemaal mensen schreeuwen en rondrenne en ik deed niks:?
ikt Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 dan zat de politie iemand te arresteren want de politie zit nu ook andere mensen achterna
P-Jamma Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 ik kwam een keer uit het save-huis en toen ik buiten kwam hoorde ik allemaal mensen schreeuwen en rondrenne en ik deed niks:? Dan is er waarschijnlijk iemand doodgereden, neergeschoten of iets anders waarvan burgers bang worden Dit gebeurt wel vaker, bijvoorbeeld in Los Santos, daar zullen vaak achtervolgingen tussen politie en bendes zijn
Moonbeam Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Ja, maar dit is niet in LS hé EDIT: lama ik mot niet zeiken (ps mischien wasset zo'n ventje met een hanekam die ze bangmaakte die hangen daar vaak rond er rende er zelfs 1 X 1 mn garage in en jatte mn Cheetah ) Bewerkt: 5 december 2005 door moonbeam
Gunslinger Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 K was ff aant kijke wat er nou zo eng was en toen merkte ik dat het licht knipperde, dus ik wil ff een screenshot maken en richt mijn camera, ik w8 5 minuten en vind het dan wel welletjes want er gebeurd niks... ik wil weglopen en merk dat het licht uitgaat vlak voor de lamp uit beeld verdwijnt ik draai de camera tewrug en het licht gaat aan, ik draai weg en het gaat weer uit, ik heb dit een stuk of 12 keer gedaan ook met verschillende save games en kom tot deze conclusie: als je de lamp uit het beeld verliest gaat ie uit als je hem in zicht krijgt gaat ie aan probeer zelf maar je zal zien dat het echt zo is (oh ja het gehijg komt doordat je in de schaduw staat maar dat was geloof ik al bekend(als je 8er het sava diskettetje gaat staan word de cursor ook blauw;) ) Greetz, moonbeam oh ja ff vergeten: ik was echt in het huis in pricklepine maar het gebeurt ook in het savehuis in het zuiden van LV en ik geloof niet dat dat een spookhuis is he;) Dat is waarschijnlijk gewoon een kleine bug. Ik heb het nog nooit meegemaakt. ik kwam een keer uit het save-huis en toen ik buiten kwam hoorde ik allemaal mensen schreeuwen en rondrenne en ik deed niks:? Kan ook zijn dat er net iemand met een geweer heeft geschoten. Dan rent ook iedereen weg.
Moonbeam Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Nee het was echt geen bug ik zeg tog dattik het 12 X opnieuw heb geprobeerd als je me niet gelooft ga dan zelf kijke je zal zien dat het altijd werkt in dat huissie EDIT: het werkt btw alleen in die 2 huissies in LV
SilverDust Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 ik heb niet geschoten serieus en er was niemand dood of er schoot iemand ze renden en schreeuwden en liepn rond ze liepen van het huis weg trouwens dit gebeurt niet altijd
Moonbeam Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) EDIT: Lama oude bericht negeren Bewerkt: 17 december 2005 door moonbeam
-k= Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 dat haunted house is nep dat knipperlicht heb je heel veel overal geen ee denk ik en geen onodige post sturen of zo dat ie stinkt en er lelijk uit ziet (is wel waar beide selfs) maarja dit vraagt om een slotje
Recommended Posts