Steves Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ej ik heb mij spel helemaal verbouwd enzo (gtasa) en nu wil ik die neon onder de autos zetten maar dat lukt niet ik heb bij particle.txd de carshad verrandert in groen maar het lukt niet ik hoop dat iemand mij kan helpen Reageren
Upstream Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Tja, dat kunnen zo veel problemen zijn. Je hebt van schaduw van een auto (shad_car) een alfa en een image. Alpha moet je niet aankomen maar image moet je aanpassen Misschien kan je het even uploaden naar hier zodat ik kan kijken wat je precies hebt verandert. hier kan je het dan uploaden. Maar je kan ook gewoon deze neon downloaden. Reageren
Steves Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Tja, dat kunnen zo veel problemen zijn. Je hebt van schaduw van een auto (shad_car) een alfa en een image. Alpha moet je niet aankomen maar image moet je aanpassen Misschien kan je het even uploaden naar hier zodat ik kan kijken wat je precies hebt verandert. hier kan je het dan uploaden.Maar je kan ook gewoon deze neon downloaden. ik heb dat gewoon die txd verrandert niet die alpha Tja, dat kunnen zo veel problemen zijn. Je hebt van schaduw van een auto (shad_car) een alfa en een image. Alpha moet je niet aankomen maar image moet je aanpassen Misschien kan je het even uploaden naar hier zodat ik kan kijken wat je precies hebt verandert. hier kan je het dan uploaden. Maar je kan ook gewoon deze neon downloaden. ik heb dat gewoon die txd verrandert niet die alpha ik heb echt alles gedaan wat in die readme stond het lukt niet ik doe dit wel met txdworkshop is dat erg Reageren
Upstream Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 txd workshop is goed, het is volgens mij het enige txd programma. Heb je wel eens eerder iets aangepast, misschien maak je wel ergens een fout. Sla je hem wel op? Zit je wel in de goede map, er zijn heel veel mogelijkheden die fout kunnen gaan. Zoals ik al eerder zij, upload hier gewoon je bestand. Dan kan ik kijken wat fout doet. Reageren
Steves Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 txd workshop is goed, het is volgens mij het enige txd programma. Heb je wel eens eerder iets aangepast, misschien maak je wel ergens een fout. Sla je hem wel op? Zit je wel in de goede map, er zijn heel veel mogelijkheden die fout kunnen gaan. Zoals ik al eerder zij, upload hier gewoon je bestand. Dan kan ik kijken wat fout doet. Jah ik heb al meer dat gedaan ik heb ganse eigen mods gemaakt maar het lukt gewoon niet en ik weet niet hoe je dat moet uploaden Reageren
Upstream Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 deze site gaan, bladeren en dan upload. Even wachten, en komt je de Your Download-Link naar jouw bestand er te staan. Reageren
Steves Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 deze site gaan, bladeren en dan upload. Even wachten, en komt je de Your Download-Link naar jouw bestand er te staan. dit is de link van mijn foto van carshad neon dus http://rapidshare.de/files/8938888/screen.JPG.html Reageren
Upstream Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ziet er goed uit, misschien staan de instelling van gta te laag. Zodat je geen schaduw ziet onder auto's. Reageren
Ehsan Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Inderdaad! Zo te zien Heb je de mod Goed geïnstalleerd! dus de enige probleem kan je graphic zijn! Ik heb het voor je geprobeerd. (oplossing)Nou: - Ga naar GTA-SA Options, - Display Setup, - Advanced, - Visual FX Quality = dat is wat je moet hebben!! Zet hem op LOW voor Maximaale Neon Schijn. Cheers Dudes! Reageren
Steves Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Inderdaad!Zo te zien Heb je de mod Goed geïnstalleerd! dus de enige probleem kan je graphic zijn! Ik heb het voor je geprobeerd. (oplossing)Nou: - Ga naar GTA-SA Options, - Display Setup, - Advanced, - Visual FX Quality = dat is wat je moet hebben!! Zet hem op LOW voor Maximaale Neon Schijn. Cheers Dudes! Hallo Dank u het is nu gelukt als ik ooit iets terug kan doen Reageren
Ehsan Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) U'r totaaaaallly welcome Steves Cheers Bewerkt: 19 december 2005 door Ehsan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.