masterbrain13 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 hoi hoi weet iemand hoe je fotos moet bekijken op de xbox bij options en dan display staat bij mij alleen maar - brightness - subtitles - radar mode - HUD mode - language maar geen store gallery fotos wil iemand ff uitleggen hoe het moet er zijn geen advance settings dit is het enge wat er staat thnx Santos Reageren
Flame^ Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ga naar het pause menu en zoek dan even rond, misschien dat je dan iets vindt als "Gallery" ofzo. Uit mijn hoofd weet ik het niet zo goed, maar kijk gewoon even rond, bij Disply vind je het sowieso niet Reageren
killerfist Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) kijk is bij je xbox memory in het beginscherm het kan dat ze daar bij staan Bewerkt: 3 december 2005 door killerfist Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 kijk is bij je xbox memory in het beginscherm het kan dat ze daar bij staan heey daar staat het ook al niet kan niemand het exact vertellen niet alleen speculeren thnx Santos Reageren
Zany Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Start, dan in het menu bij Gallery. Je moet ze wel opslaan natuurlijk, dat kan je doen als je met de Left Trigger een foto maakt ipv de Right Trigger. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Start, dan in het menu bij Gallery. Je moet ze wel opslaan natuurlijk, dat kan je doen als je met de Left Trigger een foto maakt ipv de Right Trigger. Er zijn inderdaad twee mogelijkheden om foto's te maken. Manier 1: Je maakt een foto die opgeslagen wordt, en je krijgt een flits. Manier 2: Je krijgt alleen maar een flits. Dit is nutteloos als je plaatjes gaat schieten, maar bij de Photo Op's is het juist erg handig. Je maakt wel een foto, maar hij wordt niet opgeslagen. Je moet er dus op letten dat je op de "goede" manier een foto maakt. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.