Damos Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hoe kan je een nieuwe speler in een team zetten met fifa 2005? Reageren
-Richard- Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 weet ik veel Zullen we voortaan alleen posten als we wat zinnigs te zeggen hebben. Anders krijgen we straks 30 post met "weet ik veel". En daar heeft Shin Chan ook niks aan. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 weet ik veel Zullen we voortaan alleen posten als we wat zinnigs te zeggen hebben. Anders krijgen we straks 30 post met "weet ik veel". En daar heeft Shin Chan ook niks aan. ok, dat is dan afgesproken, dan reageer ook niet op mij, want daar heeft heel 't forum niks aan, jij met je onzinnige antwoorden.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 weet ik veel Zullen we voortaan alleen posten als we wat zinnigs te zeggen hebben. Anders krijgen we straks 30 post met "weet ik veel". En daar heeft Shin Chan ook niks aan. ok, dat is dan afgesproken, dan reageer ook niet op mij, want daar heeft heel 't forum niks aan, jij met je onzinnige antwoorden.. Nou als jij onzinnig post mag hij wel antwoorden....... Ontopic!! Shin Chan er staat ergens create speler je maakt hem en dan kan je zetten ik welke club. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 weet ik veel Zullen we voortaan alleen posten als we wat zinnigs te zeggen hebben. Anders krijgen we straks 30 post met "weet ik veel". En daar heeft Shin Chan ook niks aan. ok, dat is dan afgesproken, dan reageer ook niet op mij, want daar heeft heel 't forum niks aan, jij met je onzinnige antwoorden.. Nou als jij onzinnig post mag hij wel antwoorden....... Ontopic!! Shin Chan er staat ergens create speler je maakt hem en dan kan je zetten ik welke club. als hij dat mag, en jij dus ook, mag ik dat ook.. fijn, dankje.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 weet ik veel Zullen we voortaan alleen posten als we wat zinnigs te zeggen hebben. Anders krijgen we straks 30 post met "weet ik veel". En daar heeft Shin Chan ook niks aan. ok, dat is dan afgesproken, dan reageer ook niet op mij, want daar heeft heel 't forum niks aan, jij met je onzinnige antwoorden.. Nou als jij onzinnig post mag hij wel antwoorden....... Ontopic!! Shin Chan er staat ergens create speler je maakt hem en dan kan je zetten ik welke club. als hij dat mag, en jij dus ook, mag ik dat ook.. fijn, dankje.. 1.Geen Slotjes Vragen 2.Geen Offtopic 3.Het is maar 1keer gebeurd GTASpeler zij alleen dat je dat weet ik veel niet meer hoefde posten want dat hoort bij onzin forum.... en zit jij gewoon te zeuren. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bobbiescie is hier zeker fout. Nog 1 foute post en je krijgt een warn. GTAspeler heeft nog duidelijk gezegt dat hier alleen berichten die zinvol zijn mogen gepost worden. En jij doet dat juist niet. GTAspeler post géén onzinnig bericht. Hij verteld jou alleen dat jou gedrag niet goed is hier. Back To Topic. (Geen onzinnige berichten meer, regel de rest maar via PB.) Reageren
W3sl3y Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ga er nou niet meer op in jogens! Als de 1 weer wat zegt zegt de ander weer wat terug... Ik vraag nu vriendelijk of we weer lekker ontopic gaan. _________________________________________________________________ Er bestaat toch gewoon een optie met Create Player? EDIT: Sorry Mazzeltje maar ik was aan het schrijven toen jij poste. Negeer maar Bewerkt: 6 december 2005 door W3sl3y Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 kijk gewoon in het boekje(ken niet als je hem kopier heb) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 kijk gewoon in het boekje(ken niet als je hem kopier heb) Je mag wel bumpen maar dit is eigelijk al opgelost dus je post was niet echt nodig Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Er staat gewoon Creat Player Druk daar op en maak een nieuw speler Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Er staat gewoon Creat Player Druk daar op en maak een nieuw speler Erm.. Topic is al aardig oud. Lijkt me een beetje onnodig om te reageren niet? Je hebt wel gelijk hoor, dat is het probleem niet. Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Als je m maakt dan gaat dat vanzelf en dan Team Management. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.