vetian Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 is er een rc bussje zodat je van die besturbare dingen kan besturen nadat je zero heb uit gespleelt Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nee je hebt dat soort busjes niet in SA... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 De enigste RC-voertuigen die in SA zitten zijn de : RC Bandit RC Tiger RC Van RC Goblin RC Baron http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...reas_Voertuigen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Er is wel zo'n busje die heet: Berkley's RC Van ofzoiets, maar ik weet niet waar die staat. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Er is wel zo'n busje die heet: Berkley's RC Van ofzoiets, maar ik weet niet waar die staat. Alleen daar kun je geen RC Voertuigen uit halen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Best wel jammer. Ik had graag met een RC-Tank willen scheuren ! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 weet iemand waar je dan zon rc voertuig kan halen dan aleen bij ZERO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.