BaasB Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Eey, ik wist niet of dit al bekend was, maar bij mij komt het af en toe wel eens voor dat politie agenten auto's jatten. Het komt niet heel vaak voor, maar af en toe zie ik op straat dat een agent iemand uit z'n auto slaat, en er zelf in gaat zitten Hier een plaatje van een normale burgers auto gejat door een agent: Een bug denk ik? EDIT: oeps ik heb het plaatje een beetje verkeerd geuploaded, sorry. :$ Ik ga het nog eens proberen Nu is ie beter denk ik. :'D Het is geen prachtig plaatje, maar het is duidelijk een agent Bewerkt: 3 december 2005 door BaasB Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ja, volgens mij had ik ergens gelezen dat ze andere auto's gaan jatten als ze hun auto kwijt zijn. Ik weet het niet helemaal helder meer hoor. Reageren
ikt Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ja, het stond ergerns in het forum. Offtopic: JIJ bent een dikke! Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Je Hebt gelijk Bij mij Precies het zelfde het is denk ik een Fout van R* Dat doen ze als ze hun voertuig kwijt zijn dan gaan ze stelen :S ze hebben zelfs bij mij gesteelt Ontopic : Dikzak! Bewerkt: 3 december 2005 door Giovanni_bono Reageren
**Trickz** Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Gehhe nooit Gezien, Dat de Woute ook Auto`s Hitte, Maarja ik zal er nu voortaan op letten . rofl. Reageren
EXIT Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 in het echt kan de politie ook je voertuig op eisen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Heb ik net nog gezien, Ik reed een politieagent van zijn motor en toen pakte hij een jeep en ging ermee vandoor. Dat ie politieagent mocht worden Bewerkt: 29 december 2005 door General Lee Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ja laatst op de snelweg zag ik dat ook. Er was zeg maar zo'n opstopping en allemaal auto's botsten enz. op een begeven moment komt er een politieauto aanrijden....(Hard )Die botst auto in de fik en die agent(en)nemen een andere auto. is wel lachen vind ik. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Volgens mij is dat een misverstandje. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 R* heeft dat waarschijnlijk met alle mensen gedaan,en perongeluk ook met de politieagenten Mvg,Velaro Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb dit ook al eens gezien. ik smeet ze uit hun auto en liepen gewoon weg. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Wedde dat jou CJ 5 para's nodig heeft om met z'n beide voetjes op de grond te komen Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hoe bedoel je, W3sl3y Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Nou, die CJ is zo vet dat hij met 1 parachute niet zachtjes op de grond komt Reageren
BaasB Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Wedde dat jou CJ 5 para's nodig heeft om met z'n beide voetjes op de grond te komen Je bent megalid, geef dan het goede voorbeeld en post nuttig >>> Door BS: Je kan zelf ook nuttig posten ;-) <<< Oke sorry :$ Bewerkt: 2 januari 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.