ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 effe on-topic. Jah, in het echt kan de politie je wagen nemen, maar ik denk dat rockstar daar niet aan gedacht heeft. De agenten nemen gewoon zoals sommige mensen die hun wagen kwijt zijn een andere wagen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Heb ik net nog gezien,Ik reed een politieagent van zijn motor en toen pakte hij een jeep en ging ermee vandoor. Dat ie politieagent mocht worden nou ik reed hem van de motor af .. hij pakte de eerste beste wagen en zette de achtervolging in ! Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ja , misschien als ze hun auto kwijt zijn of te voet zijn dat ze een auto pakken voor boefen en zo achterna te zitten , maar ik zie het zo vaak niet . Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ja , misschien als ze hun auto kwijt zijn of te voet zijn dat ze een auto pakken voor boefen en zo achterna te zitten , maar ik zie het zo vaak niet . Neen je ziet het fout! wat weten die computer gesturde mannetjes nu over boeven achter na zitten! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 In Amerika mag je als politieagenteen auto te stelen om iemand op te pakken, en die auto's die de politie steelt gaan naar de garage van het politiebureau die later terug te stelen zijn! Reageren
BaasB Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) In Amerika mag je als politieagenteen auto te stelen om iemand op te pakken, en die auto's die de politie steelt gaan naar de garage van het politiebureau die later terug te stelen zijn! Maar dan gaat het denk ik niet met grof geweld. Bij San Andreas verkocht die agent (die op de screen staat die ik aan het begin van dit forum gepost heb) eerst een ram tegen de smoel van de passagier, en sleurde hem er daarna met grof geweld uit, zoals CJ het ook altijd doet. Dat doet de politie in Amerika denk ik niet En ten tweede mag de politie in Amerika het volgens mij alleen doen als het echt nodig is, niet als ze ff hun auto niet kunnen vinden. Bewerkt: 2 januari 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.