djvinnie Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Ik ben wedstrijd zwemmer en ben benieuwd wat jullie van die sport vinden?? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Ik vind zwemmen alleen leuk bij de Olympische spelen, net zoals ik wielrennen alleen leuk vind als de Tour de France er is. Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 in de krant stond dat ze weer erges met zwemmen zilver hadden gewonnen toch nog iets wat nederlanders kunnen Reageren
Melchior Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik heb zelf 2 jaar geleden ook nog wedstrijd gezwommen, het was zeker leuk en ik vind het ook nog steeds een leuke sport...Maar het was een stomme vereniging! :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 ik heb op reddingszwemmen gezeten dus als melchior met zijn lincoln mark V het water in sjeest dan kan ik m eruit halen :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Haha! :lol: Zolang je me maar geen mond-op-mond beademing geeft! :lol: Toen ik trouwens aan de kust woonde heb ik ook op reddingszwemmen gezeten! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik doe heus geen mond-op-mond beademing alleen als jij geen lucht krijgt dat heb ik allemaal getrained Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ik doe heus geen mond-op-mond beademing alleen als jij geen lucht krijgt dat heb ik allemaal getrained :lol: Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!) Nu doe ik aan Waterpolo en deze sport valt mij reuze mee!! Reageren
Thabit Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Haaaahhaha, nee helaas moest ik na 3 jaar wedstrijdzwemmen mijn carriere opgeven omdat ik was betrapt op Anabolus Steroiden(hoe wisten ze het!!!) Watte? Anabolus Steroiden? Wat is dat nou weer? Een soort doping ofzo? :unsure: Reageren
Melchior Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Maar goed dat Romero niet mee deed aan de Olympics, dan kwam het uitgebreidt in het nieuws! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Maar goed dat Romero niet mee deed aan de Olympics, dan kwam het uitgebreidt in het nieuws! Ja dan kon ik zo weer naar huis(een kort optreden, maar wel leuk om bij te zijn :lol: ) Reageren
djvinnie Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik gebruik ook doping hoor, zolang ze mij neit testen vind ik alles best :D Reageren
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ik vind zwemmen wel leuk, maar niet in wedstrijdverband. Zwemmen moet je rustig kunnen, niet als race :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik heb 6 jaar op zwemmen gezeten.....ik ging eraf omdat de coach niet rekening hield met jou (deed hij bij iedereen <_< ) Reageren
Pete-R Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 mijn zus heeft op zwemmen gezeten alleen die moest er af omdat ik astma had en daar binnen amper adem krijg maar om te zien is wel geinig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.