The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 mijn zus heeft op zwemmen gezeten alleen die moest er af omdat ik astma had en daar binnen amper adem krijg maar om te zien is wel geinig Ja voordat ik me vergaapte aan de schoonheden in het water, heb ik ook op zwemmen gezeten om mijn diploma's an bruffetes te halen, weet nog dat het zo stoer was om een meisje in je hokje te lokken :wub: :wub: :wub: Zoals JoJo bijv. :wub: :wub: Reageren
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Hahaha! :lol: Dat is voor een andere topic hier op het forum Romero! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Hahaha! :lol: Dat is voor een andere topic hier op het forum Romero! ja maar ze is zo mooi :wub: Oke weer ontopic::: MENSEN KOM HIER NAARTOE!!!!!!!!!!! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik heb op reddinszwemmen gezeten in Dordrecht ik heb daar een paar brevetten gehaald Reageren
Trax Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik heb zelf m'n A en B diploma gehaald, meer niet (ook in Dordrecht :lol: ) Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 ik heb ook me a en b diploma gehaald (hijg hijg) ook toevallig in dordrecht in ayaupulca Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Zijn er soms veel mensen in de regio van Dordrecht??? ik woon in Zwijndrecht maarre se7en woont ook al in die regio ik heb mn A diploma gehaald in de Hoge Devel in Zwijndrecht op 4 juni 1995 Reageren
Trax Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Nautilus, tegenover het ziekenhuis. Oja, enneh, we gaan hier niet discussiëren over waar je woont Robin, maar over zwemmen. In de vakantie doe ik het wel erg vaak, tegen m'n zusje zwemmen, of dingen op de bodem gooien en opduiken :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik ervan opkijk dat er veel mensen uit de regio van Dordrecht wonen eerst eens goed lezen :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik ervan opkijk dat er veel mensen uit de regio van Dordrecht wonen eerst eens goed lezen :lol: :lol: :lol: <_< <_< Oke kunnen we dan nu weer ontopic gaan de topic heet namelijk:zwemmen, en wat heeft zwemmen en kindertjes in omgeving Doordrecht met elkaar gemeen??? Reageren
The Godfather Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 ik spring tegenwoordig met een paar maten van "het zwarte blok" dat is een blok van ongeveer 5 meter hoog....en dan staat het water nog laag dus je springt 7 meter....geeft wel een soort kick Reageren
Thabit Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Heeft iemand hier eigelijk ook meegedaan met de voorrondes van het NK Bommetje? Ik wel! Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ??? Ik wist niet eens dat dat bestond! :lol: Waar doe je dat dan, met alle andere ''Bommetje-kandidaten'', heb je ook voorrondes? :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Ik dacht dat hier ook zwemverslagen kwamen maar blijkbaar dus niet jammer Reageren
cjsa Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik heb B aleen :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.