Wesley Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) heb jij een eigen clan name . Of zit jij in een clan? Zoja , meld dat dan hier. Kopieer deze lijstje : [list] [*]Heb jij een eigen clan ? : Ja / Nee [*]In welke Clan zit jij ? : [*]In hoeveel Clans zit jij : [/list] Succes! Hier is mijn lijstje : Heb jij een eigen clan ? : Nee In welke Clan zit jij ? : [FGO] In hoeveel Clans zit jij : 1 Klik hier voor meer info Wesley_GTA Bewerkt: 3 december 2005 door Wesley_GTA Reageren
RTS Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Heb jij een eigen clan ? : Ja In welke Clan zit jij ? : Army of Got (BF2) en QuBi (MTA) In hoeveel Clans zit jij : 2 Reageren
Follow Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Heb jij een eigen clan ? : Ja In welke Clan zit jij ? : {SoH} In hoeveel Clans zit jij : 1 Ik ben de beheerder van clan en mijn naam is {SoH}Delta Ik speel halo custom editie met de clan, moest ik nog even kwijt Edit: bij custom miste er een m, foutje.. Bewerkt: 3 december 2005 door SoH-Chief Reageren
gtafen Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 [*]Heb jij een eigen clan ? : Ja ( LEADER 2 [*]In welke Clan zit jij ? : -=FfC=- van Tactical Ops van [*]In hoeveel Clans zit jij :1 1 clanwar verloren 6 gewonnen Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Heb jij een eigen clan ? : Nee In welke Clan zit jij ? : Insta Madness and mayhem (UT), Fear and Frag (UT), Die Hard (UT&UT2004) In hoeveel Clans zit jij : 3 Reageren
Thabit Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Heb jij een eigen clan ? : Ja / Nee In welke Clan zit jij ? : Crudus Decussis (Multi Theft Auto) In hoeveel Clans zit jij : 1 Reageren
Ferre Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Heb jij een eigen clan ? : Ja In welke Clan zit jij ? : -[sL]- America's Army In hoeveel Clans zit jij : 1 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Heb jij een eigen clan ? : Nee In welke Clan zit jij ? : TTOP (Condition Zero) In hoeveel Clans zit jij : 1.. Bewerkt: 10 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Heb jij een eigen clan ? : Ja, maar die heb ik afgegeven aan het beste member. (Team Fortress Classic 1.5) In welke Clan zit jij ? : GTAForum.nl... :wub: In hoeveel Clans zit jij : Ik zat er in een stuk of 20... Nederlandse, Internationale en League spelende. Reageren
Warrior Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 [*]Heb jij een eigen clan ? : Nee [*]In welke Clan zit jij ? : (UNLUCKY) COD [*]In hoeveel Clans zit jij :1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.