.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Deze signature heb ik gemaakt voor Mr Boss. Dit was Mr Boss zijn idee, zo moest het er volgens hem uit komen te zien. Ik had zomaar zin om een sig te maken naar zijn smaak. Zie hier de signature, en vertel wat je er van vindt. :-) Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ziet er weer heel mooi uit, .Levi.! Ik had ook niet anders van je verwacht eigenlijk... Dit keer smeekt de computer erom dat ik een 9 moet geven, dus hier is hij! Realy Nice! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Zeker wel mooi, ik geef je een 9.3/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Uitgebreid comentaar komt er hier aan zoek dekking. [De background] Zeer mooi en erg creatief ziet er goed uit met de kleuren bij de render. [De render] De render is erg mooi ingeblend in de background, dit vind ik extra profesioneel. [De brushes] De brushing is erg goed gedaan, en ik vind dit erg mooi gedaan echt gewoon super. [Pattern] De pattern op je sig is erg netjes vooral dat de render er nog beter uit springt ik vind dit heel netjes gedaan. [De tekst] De tekst is kortom SLECHT j/k (just kidding grapje) nee hoor ik leugen. Ik vind hem erg luxe past er gewoon in. ik geef je een 9,9/10 een tien vind ik net klinken maar er is niks slechts te vinden. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Wow chill dudes! Wat een geweldig commentaar hier! De tekst is wit, maar dat komt omdat hij in het grijze gedeelte van de signature zit, stel dat ik hem in het orange gedeelte had gedaan, dan zou hij een ander tintje gekregen hebben. Bedankt voor de commentaar! Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Geweldig! Ik wou dat ik zo goed kon Photoshoppen Hehe maar ik wordt ook steeds beter xD 9/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Wow chill dudes!Wat een geweldig commentaar hier! De tekst is wit, maar dat komt omdat hij in het grijze gedeelte van de signature zit, stel dat ik hem in het orange gedeelte had gedaan, dan zou hij een ander tintje gekregen hebben. Bedankt voor de commentaar! Over de tekst was een grapje hoor ;-). Edit door .Levi. Weet ik maar ik wou gewoon zelf even wat over die tekst kwijt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.