Ruurd31 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Als jij de nieuwe GTA mocht maken, wat zou jij allemaal meenemen uit de vorige GTA's?? Ik zou de de fiets en moters meenemen, de kart valt ook wel in de smaak. Ook de scholen zou ik meenemen en er iets bij bedenken bijv. rijden met de kar. Vertel het hier!! Ruurd31.. :'D Bewerkt: 3 december 2005 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 De fiets De motors De auto´s Dat je kleren kan kopen Alle personen uit de GTA series Dat je wapens kan kopen Dat je kan gokken Dat je auto´s kan tunen Dat je in een trein kan Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 De fiets De motors De auto´s Dat je kleren kan kopen Alle personen uit de GTA series Dat je wapens kan kopen Dat je kan gokken Dat je auto´s kan tunen Dat je in een trein kan Dat je stats beter kunnen worden Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Het is geen: Ik ga op vakantie en ik neem mee... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Lol ja toch GL maar sommige personen zijn al oud Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Lol ja toch GLmaar sommige personen zijn al oud Waar heb jij het nou weer over? Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 De fietsDe motors De auto´s Dat je kleren kan kopen Alle personen uit de GTA series Dat je wapens kan kopen Dat je kan gokken Dat je auto´s kan tunen Dat je in een trein kan Het is geen: Ik ga op vakantie en ik neem mee... Dat wilde ik ook gewoon mee nemen, dat mag toch? Lol ja toch GLmaar sommige personen zijn al oud Waar slaat dat op? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 We zijn off topic aan het gaan.. Zoals General Lee zei,dit is geen ik ga op vakantie en neem mee.. De vraag was: Als jij de nieuwe GTA mocht maken, wat zou jij allemaal meenemen uit de vorige GTA's?? Ik zou bijna alles meenemen.Alles is wel nuttig.Zoals de fiets,de brommertjes,de auto's,dat kan me niet missen Ook de wapens niet Reageren
Jozz Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 ik vindt eigenlijk dat er alles uit de vorige versies in moet maar dat er ook meer verbeterd wordt Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) De fietsDe motors De auto´s Dat je kleren kan kopen Alle personen uit de GTA series Dat je wapens kan kopen Dat je kan gokken Dat je auto´s kan tunen Dat je in een trein kan Het is geen: Ik ga op vakantie en ik neem mee... Dat wilde ik ook gewoon mee nemen, dat mag toch? Lol ja toch GLmaar sommige personen zijn al oud Waar slaat dat op? Ben jij blind ik zeg dat sommige personages DEATH zijn ... DOOD!! in het nederlands!!!!!! Zoals Lance Vance Royboyvdv ook waarschijnlijk BLIND! ik zeg DEATH ..... DOOD IN HET NEDERLANDS![/size=5] Bewerkt: 6 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nee, je zei oud. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 dat maakt ook echt uit wat hij nu zij. dit gaat wel erg offtopic maar nu weer gewoon ontopic: alle dingen uit de vorige gta's, maar dan verbeterd. en de muziek uit Vice City en dan ook nog K-rose en K-DST erbij. dan heb je tenminste mooie muziek. (dat is mijn mening) Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Auto's Tunen Treinen En natuurlijk de vele mogelijkheden en de vrijheid Reageren
Shorty_D Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 motors fietsen dat je kleren kan kopen alle personen uit de GTA reeks dat je wapens kan kopen dat je kan gokken dat je auto´s kan tunen dat je in een trein kan strand berg monorail (GTA3) Metro (GTA3) etc.etc. Reageren
nasdreas Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 fiets auto's tunen gokken kleren fiets motors sommige radio zenders En nog wat dingen enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.