Piet-Herr Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Alles en nog wat meer. Behalve dat gangstergedoe natuurlijk. Bewerkt: 9 maart 2006 door Piet-Herr Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Idd, En The Truth moet ook terugkomen Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 wat van mij mee kan is de auto,s de radiozenders en nog wat dingen maar dan beter Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik wil dat Salvatore en Maria weer terug komen in de nieuwe GTA. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 het tussenliggende land uit gta sanandreas (natuurlijk wel ander tussenliggend land) en de mod shops en het overdekte winkelcentrum en nog veeeeel meer Reageren
Berrus Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Tjah, alle dingen zijn wel al genoemd... Behalve de missies met die kleine vliegtuigjes, die liet ik er uit. Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Alles mag wel terugkomen, want dit alles maakt de serie zo succesvol... De vraag had beter kunnen zijn: ''Wat moet er allemaal mee uit de vorige GTA's?, Wat moet er nog bij. Wat moet veranderd worden'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.