gta-krc-lover Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 jow iedereen wanneer gaat the greasy chopper(biker gang) en recording studio(love fist) open na welke missie(s)? :huh: of gaan ze helemaal nie open? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Open zodat je er zomaar naar binnen kan lopen? Sorry, ik moet je teleur stellen, die gaan niet open, net zomin dat het huis van Auntie Poulet, Ken Rosenbergs Office, Marco's Bistro en het Love Fist podium open gaan. Er zijn wel mods voor, maar ik heb geen flauw idee waar. Zoek op google, zou ik zeggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 spijtig leek me wel leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 nah... zo boeiend is het nu ook weer niet... Ik zal 's kijken of ik wat leuke screens kan posten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 ja merci Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 das best dom ja.....nooit bij stil gestaan...maar waarom kan dat niet :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 Tsja... Waarschijnlijk omdat je er toch niet zoveel boeiends kan doen. Maar hier is om te beginnen een beeldje van de Recording Studio: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 misschien in de greasy chopper...dronken bikers lek steken met een schroevendraaier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik weet niet wat het zoveel mensen boeit, er zal dus toch geen hol te doen zijn. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 kan je er met de jetpack in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 kan je er met de jetpack in Ja, maar dan zie je niks! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bosgazt Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 als je met de jetpack ut stadion in vliegt zie je alleen 4 fikkies :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 eey maar kan iemand me een mod geven ofzo dat je wel in al die gebouwen kan zoals lovefist , ken rosenburg en creasy chopper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Moet je op Google zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Tsja... Waarschijnlijk omdat je er toch niet zoveel boeiends kan doen.Maar hier is om te beginnen een beeldje van de Recording Studio: Oké, dan maak ik het maar af. Met die mod kan je in de volgende gebouwen allemaal. 1. Marco's Bristo's 2. The Lawyer's Office (Ken Rosenberg's kantoor) 3. De hut van Auntie Paulet 4. De Greasy Chopper 5. Het Love Fist optreden gebouw 6. De Recording Studio (bedankt Lantyz!) 7. De Printworks Hier ook een plattegrond waar je ze allemaal kunt vinden, misschien wel handig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts