ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Ik vind dit echt een leuke modification! Vooral in "The Greasy Chopper" voel ik me wel thuis, voorzover je je in een game Thuis kan voelen natuurlijk. Goede mod, keep 'm up! Bewerkt: 3 maart 2006 door ViceAgent
Michiel23 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Tsja... Waarschijnlijk omdat je er toch niet zoveel boeiends kan doen.Maar hier is om te beginnen een beeldje van de Recording Studio: Oké, dan maak ik het maar af. Met die mod kan je in de volgende gebouwen allemaal. 1. Marco's Bristo's 2. The Lawyer's Office (Ken Rosenberg's kantoor) 3. De hut van Auntie Paulet 4. De Greasy Chopper 5. Het Love Fist optreden gebouw 6. De Recording Studio (bedankt Lantyz!) 7. De Printworks Hier ook een plattegrond waar je ze allemaal kunt vinden, misschien wel handig! jammer dat je die gebouwen niet kan kopen!
*M*slipknot2 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 maar wat moet ik dan in typen bij google ?
milann Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 eeymaar kan iemand me een mod geven ofzo dat je wel in al die gebouwen kan zoals lovefist , ken rosenburg en creasy chopper Hoi, Ik kan je wel een site geven, maar dat is Duits en je kan daar alleen een mod downloaden van linking park, maar je kan er ook in volgens mij, alleen voor de rest weet ik het niet. succes hieronder de link http://gta3.gamigo.de/download.php?do=cat&id=23 M.v.g. Gta Freak (milann)
milann Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 eeymaar kan iemand me een mod geven ofzo dat je wel in al die gebouwen kan zoals lovefist , ken rosenburg en creasy chopper Hoi, Ik kan je wel een site geven, maar dat is Duits en je kan daar alleen een mod downloaden van linking park, maar je kan er ook in volgens mij (love fist gebouw), alleen voor de rest weet ik het niet. succes hieronder de link http://gta3.gamigo.de/download.php?do=cat&id=23 M.v.g. Gta Freak (milann)
Mazzeltje Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Gebruik de zoekfunctie. Topic gesloten wegens Topic bumpen.
Recommended Posts