ikt Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Als ik ver sta van een ding(zie titel) dan zie ik verticale strepen, als ik dichterbij loop worden de lijnen steeds dunner tot ik heel dichtbij sta. Hoe komt dit? Ik heb al een keer GTA SA opnieuw geinstallerd en het gebeurt nog steeds. HULP? (plaatje komt een andre keer(zit op een andere pc)) Reageren
Upstream Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Als ik ver sta van een ding(zie titel) dan zie ik verticale strepen, als ik dichterbij loop worden de lijnen steeds dunner tot ik heel dichtbij sta. Hoe komt dit? Ik heb al een keer GTA SA opnieuw geinstallerd en het gebeurt nog steeds. HULP?(plaatje komt een andre keer(zit op een andere pc)) Dat is gewoon de slechtheid van jouw pc, ik heb het ook. Dit bedoel je toch? Reageren
ikt Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ja maar alleen bij deuren maar mijn pc is nog best nieuw, videokaart: Gforge 6800GT Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Dat heb ik ook hoor, maar ik draai SA op maximum grapiqs dus hier zal je niets aan kunnen doen Reageren
ikt Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 ok jammer dan Als hij het doet ben ik blij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.