.Levi. Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik zag dat Froop een Photomanipulation had gemaakt en ik had gelijk zin om zelf lekker te photomanipulaten. Let a.u.b niet op het bergje links ik werkte iets te snel, had later geen zin meer en toen ging ik het maar opslaan Drastische verandering. Orgineel: Gephotomanipulate: Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Wat lelijk die berg, Grapje ach ik ben weer leuk (dus niet). kvind hem mooi gedaan vooral met die maan. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Mooi alleen dat bergje hé .. 8/10 Ik zou het zelf niet beter gekunt hebben! Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Cool kun je daar een tut over schrijven ? echt mooi een 9/10. Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Photomanipulation is eigenlijk veel meer doen dan wat effectjes, bijv. dingen bijtekenen, aanpassen etc, zodat je amper het originele herkend. >>> Door .Levi.: Volgens mij heb ik ook dingen aangepast. <<< Maar het ziet er toch erg mooi uit; mijn complimenten. 9/10 Heh, sorry, ik had niet echt goed gekeken, het ziet er geweldig uit. Reageren
Arjen Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 @ Silverwing: Dat van bjorn was niet echt Photo Manipulation (zei die zelf ook ), maar dit is echt wél Manipulatie. En ik moet zeggen, dit is werkelijk geweldig. Die maan en lucht erg mooi gedaan, dit noem ik designen. Ik zoek altijd naar dingen die niet goed lijken, maar dit is echt mooi gewoon! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.