bigG Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Mij viel me iets op toen ik opsteeg vanaf de mansion op starfish eiland, ik geef 3 screens, daarbij moeten jullie eerst zelf kijken wat je opvalt: Het is jullie mischien al opgevallen dat op de eerste screen duidelijk een zwembad te zien (ten westen van the mansion, dus op deze screens boven) is die volgens mij in een R met * vorm is, (dat zwembad is overigens ergens anders nu te vinden op Starfish Island) alleen dan gespiegeld. Ook is op het andere ''gele'' huis duidelijk te zien dat er iets verandert is, vooral op de tweede screen duidelijk te zien. Volgens mij is die gele lijn (zie tweede screen) de muren van een soort groot tuinhuisje. Ik heb geprobeerd dichterbij te komen om dat te checken maar dat ging niet. Op de laatste screen is het ''normale'' beeld te zien: Het ''tuinhuisje'' is een zwembad geworden en het gespiegelde R* zwembad een tennisveld. Doet me denken aan dat verhaal van Lantyz dat ook in wikigta staat, mischien hoort deze er ook bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Euhm... ik zie niets kun je dat niet omcirkelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Omdat jullie het zijn : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Da's gewoon een fout of het ligt aan je videokaart. Gebeurt zo vaak. Hij kan ook aan het laden zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Er is, vind ik, toch duidelijk een verschil tussen een raar stuk braakliggen grond en een zwembad, en een zwembad en een tennisveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Het kan dus hetzelfde zijn als Lantyz had, dat ze als planning hadden om het zwembad e.d. daar te doen. Alleen het verschil met de legerbasis is, dat het daar waarschijnlijk ging om de mogelijkheden van vliegtuigen landen/opstijgen en een heel groot terrein, hier gaat het om een paar gebouwen en een zwembad, iets wat in het spel verder weinig verandering met zich mee zou brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Rockstar en slordigheid zullen voor eeuwig hand in hand gaan vrees ik, des te leuker voor de bug zoekers Het is gewoon een aanpassing die ze hebben gemaakt, maar de ondergrond waarop ze bouwden was duidelijk al klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Het had natuurlijk niet orgineel geweest als er op het zelfde eiland 2 R*zwembaden waren. daarom hebben ze deze weggehaald. maar die stukken op de voorgrond zijn -denk ik- de contouren van het zwembad, het terras en de trap tegen het huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Maar mischien was het het plan om eerst daar het R* zwembad te plaatsen en niet op die andere plaats en hebben ze zich om een vreemde reden bedacht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Ik denk ook dat ze het eerst anders geplandt hadden, als vice city bij mij het weer doet ga ik het ook bekijken, ik heb nu een error namelijk :$ Een foutte mod geinstalleerd maar weet niet welke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.