Jump to content

Starfish Island anders


bigG

Recommended Posts

Mij viel me iets op toen ik opsteeg vanaf de mansion op starfish eiland, ik geef 3 screens, daarbij moeten jullie eerst zelf kijken wat je opvalt:

starf19sc.gif

starf37tq.gif

starf22ho.gif

Het is jullie mischien al opgevallen dat op de eerste screen duidelijk een zwembad te zien (ten westen van the mansion, dus op deze screens boven) is die volgens mij in een R met * vorm is, (dat zwembad is overigens ergens anders nu te vinden op Starfish Island) alleen dan gespiegeld.

Ook is op het andere ''gele'' huis duidelijk te zien dat er iets verandert is, vooral op de tweede screen duidelijk te zien. Volgens mij is die gele lijn (zie tweede screen) de muren van een soort groot tuinhuisje. Ik heb geprobeerd dichterbij te komen om dat te checken maar dat ging niet.

Op de laatste screen is het ''normale'' beeld te zien: Het ''tuinhuisje'' is een zwembad geworden en het gespiegelde R* zwembad een tennisveld.

Doet me denken aan dat verhaal van Lantyz dat ook in wikigta staat, mischien hoort deze er ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan dus hetzelfde zijn als Lantyz had, dat ze als planning hadden om het zwembad e.d. daar te doen. Alleen het verschil met de legerbasis is, dat het daar waarschijnlijk ging om de mogelijkheden van vliegtuigen landen/opstijgen en een heel groot terrein, hier gaat het om een paar gebouwen en een zwembad, iets wat in het spel verder weinig verandering met zich mee zou brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar en slordigheid zullen voor eeuwig hand in hand gaan vrees ik, des te leuker voor de bug zoekers ;)

Het is gewoon een aanpassing die ze hebben gemaakt, maar de ondergrond waarop ze bouwden was duidelijk al klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het had natuurlijk niet orgineel geweest als er op het zelfde eiland 2 R*zwembaden waren. daarom hebben ze deze weggehaald. maar die stukken op de voorgrond zijn -denk ik- de contouren van het zwembad, het terras en de trap tegen het huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...