Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Ik wil wel maar kheb er nog een openstaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) *Sorry verkeerde topic* Bewerkt: 3 december 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ric0 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik neem je uitdaging aan: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik ben al mijn battle is al afgelopen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ric0 mag, hij was eerder, aangezien jij reageerde toen jou battle nog bezig was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Naja whatever. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Mijn stem gaat naar Froop. Ik ben echt een natuur liefhebber. Allebeide veel succes verder, Ruurd31.. :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Mijn stem gaat naar Froop. Ik ben echt een natuur liefhebber.Allebeide veel succes verder, Ruurd31.. :'D Is de voting dan al gestart? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Is het goed als ik tegen iemand anders battle? Ik vind rico niet echt van mijn niveau en ik heb ook niet geaccepteerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Froop ga dan tegen -supremecars- die vroeg het ook en die is wel van jou niveau. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik had al met hem afgesproken. Hij hoeft alleen nog zijn sig in te leveren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 http://img326.imageshack.us/img326/4372/564cr.jpg Ik zet deze in ik battle ook al tegen je met deze sig op een ander forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) *kleine bump* Aangezien jullie allebei jullie sig hebben ingeleverd neem ik aan dat we mogen stemmen? Ik stem op -supreme cars-, ik hou wel van dat wazige. Edit: @Arjen hier beneden, daarom heet het ook een kleine bump. Bewerkt: 8 december 2005 door bigG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 *kleine bump* Bump van een dag? Ik stem op supremecars. Beter uiterlijk, misschien had je een ander lettertype moeten gebruiken, maar die van Froop vind ik een beetje standaard. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts