The Mafia Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Sorry Froop maar Supermecars heeft toch een mooiere. Bewerkt: 8 december 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Ook ik stem voor Supremecars. Dit doe ik omdat ik Simple forest van froop wel iets te Simple vind hiermee bedoel ik dat hij een beetje te leeg is. En dat is jammer! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Ik stem voor Froop. Waarom? Ik hou wel van dat 'simpele' Ik vind zijn sig gewoonweg mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Wouw, -supremecars- ! Hardstikkene goed werk, mijn stem gaat naar jou (-supremecars-). Allebeid veel succes, Ruurd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Ik stem op -supremecars- Waarom? ziet er veel beter uit dan die van Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Ik stem ook op -supremecars-. Waarom? Omdat hij er leuker uit ziet. Ik vind de kleur(en) iets leuker. Die van Froop is lichterlijk te donker (als je dat zo in een zin kan zeggen 8-)) Gizmo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 stem:Supreme cars waarom:Ik vindt ze sig mooi dat wazige sneeuw omdat we in de wintermaanden zijn en omdat ik die van Froop simpel vindt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 Winaar -supremecars- + 1 punt, en Froop helaas - 1 punt. Topic closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts