webbes Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 het zou wel vet zijn als er een area 51 in zit als secret kunnen we het opnemen tegen aliens net als will smith (welcome to earth) vliegen in ufo's noem maar op Reageren
Melchior Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Ligt Area 51 in Californie? (dus San Andreas) Ik geloof van wel, ja dat zou leuk zijn, een hele ingewikkelde weg ernaartoe die heel moeilijk te vinden is! Reageren
webbes Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 nee dat niet het ligt in nevada samen met las vegas en daar ligt het net boven Reageren
Q Dude Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 denk dat er weinig kans is dat ze dat in het spel zullen zetten. Want dat zou denk ik wel de realistische sfeer beschadigen die R* toch wel erg in het spel aan het opbouwen is. Reageren
jochem Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 ja ok maar inderdaad het idee zou wel leuk zijn kan je daar een stealth bommenwerper stelen En zie je ineens Will Smith staan en doe je samen met hem een bonus missie Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 jezus echt saai een beetje aliens af knallen met will smith dat gaan ze echt niet doen als je dat leuk vind koop dan een alien spel Reageren
Melchior Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Daarom koop ik nou juist GTA! Omdat het realistisch is en niet dat fake alien gedoe! <_< Het zou alleen leuk zijn als je er naartoe kon rijden, en dan net zoals in het echt, als je door het hek gaat wordt je doodgeschoten... ''Trespassers will be shot, survivors will be shot again!'' (uit VC!) Reageren
liltuner Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 daarom,tis realistisch. maar ik d8 dat jullie qua voertuigen een area 51 bedoelde hahaha,nee gta is realistisch en moet dat blijven Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 misschien als je in las venturras rijd dat je in de verte area 51 ziet ....maar meer niet. dat zou zoals Q dude het zegt de sfeer weghalen...... imitatie elvis in las venturras kan nog wel Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Neuh... Een area 51 lijkt me héél sterk... Misschien dat het een keer genoemd wordt ofzo, maar zelfs dat denk ik al niet. Reageren
jochem Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Ja jullie hebben wel gelijk over het feit dat het onrealistisch is. Maar we kunnen wel gaan speculeren, maar ik denk dat we allen nog eens verbaasd gaan staan als we het spel eenmaal spelen, waarschijnelijk zit er nog veel meer in dan we nu al weten/denken. En dat hoop ik Reageren
Melchior Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Als ''Graceland'' (de vroegere plek waar Elvis gewoond heeft) ook in California of Nevada ligt zou het ook leuk zijn om daar ergens het terrein op te kunnen! En dat je dan ook de Roze Cadillac van The King uit de garage kan jatte (in het echt staat ie er nog zoals die er stond na de dood vna Elvis in '77') Reageren
Kareem Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ik vindt da area 51 heeeel !! realistisch is !!.hebt ge nog nooit op internet gekeken da bestaat echt ze en da zou well cool zijn :rolleyes: !!!! Reageren
Q Dude Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ik vindt da area 51 heeeel !! realistisch is !!.hebt ge nog nooit op internet gekekenda bestaat echt ze en da zou well cool zijn :rolleyes: !!!! Ja hehe natuurlijk bestaat het <_< Maar als doorsnee gangmember heb je geloof ik niet de intresse om in area 51 te komen. Denk het enige wat in de beurt komt van area 51 is een legerbasis ergens in de woestijn net zoal iets als in VC maar het zal wel niet al te veel voorstellen. Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 En dat je dan ook de Roze Cadillac van The King uit de garage kan jatte (in het echt staat ie er nog zoals die er stond na de dood vna Elvis in '77') en als je die hebt gejat, dat er dan in die kranten op de grond staat: Elvis' Car is stolen ~~~~~~~~ ~~~ Elvis plaatje ~~~~~ win shit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.