Yohan Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Damn stupids...Area 51 is niet ALLEEN voor aliens. Bij Area 51 worden ook de nieuwste rakettechnologieën en stealthtechnologieën. (Meer discovery kijken jullie!) Misschien dat ALS het erin zit, er ook wel een speciaal vliegtuig zal zijn. Chironu hier heeft goed opgelet idd word er nie alleen aan Aliens gewerkt enzo maare dat van die rakettechnologieën en stealthtechnologieën. Is nie opgenoemd (als je het mij vraagt) omdat we het hier specifiek over aliens hebben en nie over rakettechnologieën en stealthtechnologieën. <_< :unsure: Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Area 51 is niet ALLEEN voor aliens. Als heel area 51 überhaupt al iets met aliens te maken heeft, tenminste. Volgens mij is het nog steeds een waanverhaal van maffe amerikaanse alien-freaks die zo graag in het nieuws willen komen. Reageren
Yohan Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Als heel area 51 überhaupt al iets met aliens te maken heeft, tenminste. Volgens mij is het nog steeds een waanverhaal van maffe amerikaanse alien-freaks die zo graag in het nieuws willen komen. Het is al jaren geleden bewezen dat Area 51 echt bestaat... <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Waarom is het dan nog steeds niet bewezen dat aliens zouden bestaan? Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Als heel area 51 überhaupt al iets met aliens te maken heeft, tenminste. Volgens mij is het nog steeds een waanverhaal van maffe amerikaanse alien-freaks die zo graag in het nieuws willen komen. Het is al jaren geleden bewezen dat Area 51 echt bestaat... <_< houd je me nou voor de gek? aliens bestaan niet!! (duh) en dat is ook niet bewezen dat ze bestaan heel mischien zou er leven kunnen zijn buiten deze wereld maar waarom nou net in San Andreas??, super saai... koop een alien spel en geen gta!! Reageren
Yohan Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Aliens zullen ook wel bestaan tis een beetje egoistisch om te denken dat wij het einge leven zijn in deze grote wereld <_< Reageren
Kareem Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 yohan heeft gelijk da zou maar raar zijn alleen maar mensen <_< ik denk da ook Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Aliens zullen ook wel bestaan tis een beetje egoistisch om te denken dat wij het einge leven zijn in deze grote wereld <_< Hoe weet je dat dan zo zeker??? Reageren
Yohan Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 yohan heeft gelijk da zou maar raar zijn alleen maar mensen ik denk da ook Eindelijk nog iemand die realistisch denkt.. Hoe weet je dat dan zo zeker??? Tis bewezen enkele jaren geleden... Vroeger had ik een abbonoment op het blad X-Factor en daar stond het ook in en meer van die onnatuurlijke dingen.. Maare ik geloof in het onbekende.. B) Aliens Ufo's andere planeten andere levensvormen het bestaat Reageren
Kareem Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 yohan echt de max maat ik geloof daar ook in wij zulen nog is maten worden zo tof da gij ook zo denkt!!!! :lol: Reageren
Yohan Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 yohan echt de max maat ik geloof daar ook in wij zulen nog is maten worden zo tof da gij ook zo denkt!!!! Jah eindelijk iemand die ook een beetje realistisch denkt.. Heel mooi.. mZzL Yohan.. B) Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ik heb niet gezegd dat er geen buitenaards leven bestaat, ik heb alleen gezegd dat er op area 51 geen buitenaards leven is aangetoond. Ik wil best geloven dat er buitenaards leven bestaat, maar dan niet binnen (de huidige) reisafstand van de aarde, niet die van mensen, en niet die van buitenaards leven. Verder twijfel ik zeer aan het beeld en uiterlijk van de huis- tuin- en keukenaliën die de Amerikaanse televisie voorschotelt. Op area 51 wordt wapentuig ontwikkeld, research gedaan naar nieuwe snufjes op vliegtuiggebied, dat soort ongein. De laatste UFO die het grootnieuws haalde boven area 51 bleek een nieuw stealth-vliegtuig te zijn die een testvlucht maakte. (misschien kunnen we deze discussie beter naar het Onzin Forum gooien, het heeft vrij weinig met GTA te maken ) Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 <_< Wie kan het nu ook maar iet schelen of het besta of niet ?? Reageren
Yohan Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 Op area 51 wordt wapentuig ontwikkeld, research gedaan naar nieuwe snufjes op vliegtuiggebied Dude..?! <_< Over dat steath vleigtuig daar heb je gelijk in maare er is op Area 51 wel degelijk meer aan de hand dan research naar nieuwe snufjes opvliegtuiggebied.. Maare dat ga ik hier nie allemaal uitleggen.. En onzin forum nee vind ik nie dit is geen onzin.. :wink: Wie kan het nu ook maar iet schelen of het besta of niet ?? Volgens mij zijn er meer mensen die het iets kan schelen dan mensen die het niets kan schelen hoor.. :rolleyes: Reageren
XenoPHoXx Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Voorbeeldje Mieren kunnen ons niet zien omdat wij te groot zijn Zouden wij dan niet te klein zijn om iets veel groters dan ons niet te kunnen zien maar net zo goed kunnen bestaan als wij als wij die mieren zouden zijn.... Waarom zouden (aliens) niet bestaan misschien zijn er wel dingen of levensvormen groter/intiligenter als ons.. Mensen zijn kritisch en willen eerst zien om te kunnen geloven. Maar als je niet kunt zien wat er is waarom blijf je dan doordenken over het Area 51 gebied. Het is waarschijnlijk een basis waar ze nieuwe technologie uitproberen.. kijk maar naar het stealth bommenwerper en de Lockhead. allemaal dingen volgepropt met geavanceerde troep. Ze konden het niet uittesten voordat het de lucht ingeweest was. (test vluchten) en heel misschien is het wel een U.F.O die als testobject gebruikt werdt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.