Mania-92 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Wat is Project X? Project X is een project dat tot nu toe geen naam kent. Dit Project is nog zéér zéér in de beginfase. Hij zal gemaakt worden voor SA. Wat is de bedoeling De bedoeling is een eiland dit (waarschijnlijk) in de lucht zweeft. Op het eiland komen dan gewoon objecten uit sa, (of je moet zin hebben om te modden natuurlijk?). Ook proberen we zoveel mogelijk missies te plaatsen. Hoe word je lid? En wat zijn de eisen daarvoor? Wil je lid worden? Dat kan, de eisen zijn niet groot. Als je kan mappen, mission scripte (hele missies) of moddelen/texturen (eventueel). Ben je al aangenomen. Voldoe jij aan deze eisen post dan hier dat je graag mee wilt helpen. Het verhaal Het is het jaar 2012. Het is een rustige vrijdag nacht opeens wordt de wereld verschrikt door fel licht, wat is dat? Als het licht zo'n beetje weg is zien de mensen een eiland in de lucht zweven. Het leger neemt een kijkje en verklaart alles veilig. Natuurlijk kunnen de mensen het niet laten om het eiland helemaal vol te bouwen zodoende ontstaat er een nieuwe stad. 7 Maanden later Kolonel ...... (nog niet bekent) wordt aangesteld om het plotseling verscheinen van het eiland te onderzoeken. Hij ontdekt dat er iets buitenaards aan de hand is....... (zover was ik) Daarna gaan de missies er dus gewoon over hoe Kolonel.......... stukje bij beetje achter de waarheid komt To-Do Eiland maken Missies maken Verhaal afmaken Mappen Modden (eventueel) Done - Leden Leader: M-92- mapping, Mission Coding(Na verloop van tijd) Co-Leader: JGuntherS- Mission Coding wiepie: Eiland maken ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tuts om beginnende modders te helpen in dit project te komen. Moddel in sa zetten., By Wauzie Mission Coding , By JGuntherS Bewerkt: 4 december 2005 door M-92
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Er zijn een paar puntjes die niet kloppen... Als eerste: ALLES wat je aanpast is modden, dus niet alleen modellen Ten tweede je zegt: 'de eisen zijn niet groot' missies maken is een van de aller moeilijkste dingen in het gta modding
Mania-92 Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Er zijn een paar puntjes die niet kloppen...Als eerste: ALLES wat je aanpast is modden, dus niet alleen modellen Ten tweede je zegt: 'de eisen zijn niet groot' missies maken is een van de aller moeilijkste dingen in het gta modding Ik heb het ook over het mappen, pannekoekje .
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Dat is punt 2, maar op punt 1 heb je niks te zeggen he, pannekoekje
bigG Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Kan ik uit je post op maken dat het voor sa is?
Mania-92 Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nu wel, maar hebben jullie een cursus afkraken gehad ofzo? Ik kan toch ook niet overal tegelijk aan denken.
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Nee , controleer gewoon wat je typt en verbeter het
Jarno Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 De kans is klein dat jullie weinig publiciteit krijgen omdat GTA Speedfreaks bezig is (Toch?) en GTI. Er zijn al genoeg draaiende GTA SA modificaties die nog mensen zoeken. Meld je daar aan. Maarja als je gaat tegen stribbelen dan veel succes.
Mania-92 Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) De kans is klein dat jullie weinig publiciteit krijgen omdat GTA Speedfreaks bezig is (Toch?) en GTI.Er zijn al genoeg draaiende GTA SA modificaties die nog mensen zoeken. Meld je daar aan. Maarja als je gaat tegen stribbelen dan veel succes. Ik verwacht dat wer niet veel mensen nodig zullen hebben, en aangezien ze bij al die andere projecten al wat meer ervaren moeten zijn is dit project een goed opstapje lijkt mij. Bewerkt: 4 december 2005 door M-92
Rick_Mense Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik vind het een zeer leuk idee, en mss ga ik nog wel meedoen.
need my speed Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Ik verwacht dat wer niet veel mensen nodig zullen hebben, en aangezien ze bij al die andere projecten al wat meer ervaren moeten zijn is dit project een goed opstapje lijkt mij. Missionscripten? Dat wou je toch gaan doen? Hoe gaat je dat lukken zonder PatrickW enz? Modellen enz....Als je het met 2 man gaa tdoen ofzo ben je over 3 jaar nog bezig. Dus tja...Ik denk dat het niks word...Helaas... Bewerkt: 4 december 2005 door need my speed
Mania-92 Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik verwacht dat wer niet veel mensen nodig zullen hebben, en aangezien ze bij al die andere projecten al wat meer ervaren moeten zijn is dit project een goed opstapje lijkt mij. Missionscripten? Dat wou je toch gaan doen? Hoe gaat je dat lukken zonder PatrickW enz? Modellen enz....Als je het met 2 man gaa tdoen ofzo ben je over 3 jaar nog bezig. Dus tja...Ik denk dat het niks word...Helaas... PatrickW is hier lang niet de enige die missies kan maken. Wij zijn ong 12 uur bezig en we hebben al 3/4 leden dus. Ook gaan we voornamelijk mappen, NIET modellen alleen sommige mensen die dat leuk vinden mogen dat natuurlijk.
need my speed Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Maar bijna alle Missionscripters zijn al aangenomen bij andere mods... Maar toch succes.
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Er zijn echt te wenig mensen die op dit forum missies kunnen maken, zover ik weet: PatrickW Eclipse Wauzi en ik een beetje
bigG Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Er zijn echt te wenig mensen die op dit forum missies kunnen maken, zover ik weet:PatrickW Eclipse Wauzi en ik een beetje Dan heb je ook nog JGuntherS, oeneboy een beetje en mij.
Recommended Posts