The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Comments ? Ik weet het hij is niet echt mooi. Bewerkt: 3 december 2005 door The Mafia Reageren
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Voor mijn part heb je er niet veel aan gedaan. Ik zie het als een plak plaatje met tekst. Ik geef het een 5. Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb de velgen lijken laten draaien soort van en het achtergrond gebrusht heb het ook in 2 min gedaan hé. Reageren
Froop Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 heb het ook in 2 min gedaan hé. En dat is je probleem. Je besteed er geen tijd aan. Soms zit ik wel eens een half uur te knoeien voor een sig. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik vind hem toch wel mooi, hoor, ik geef je een 7.9/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik vind het net als froop een plak plaatje. Je probeert de auto niet eens te blenden, je tekst mag ook nog wel wat werk gebruiken (precies 3 w's) Ik geef je een 6 onvoldoendes geven vind ik niet leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.