bigG Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Orgineel: Plaatje zat bij 3ds max7, gerenderd met paint en met de hand, dit is mijn eerste render. Commets, tips? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik vind hem er wel leuk uitzien, maar misschien nog een betere achtergrond? Op dit moment geef ik je een 7/10 Reageren
bigG Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hoe bedoel je betere achtergrond? Bij een render gaat het erom dat de achtergrond een kleur heeft die niet in het gerenderde voorkomt zodat je met de magic wand (zo heet hij bij paint) tool hem in 1 keer kan selecteren en dan uitknippen en over een ander plaatje heen plakken met een andere achtergrond. BTW, deze render is free to use maar show wel je resultaat. Reageren
rick15465 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Zeer mooi gerender en dat al voor je 1ste keer Rick15465 Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ja hier ben ik het helemaal mee eens een 9/10. Reageren
bigG Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Bedankt voor de leuke reacties, heb er ongeveer 20 minutjes over gedaan met de hand, alleen bij de linker wang aan de rechter kant die je nog een beetje wit :$ Als er goede reacties blijven komen ga ik het vaker doen. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik vind hem super gerenderd, vooral omdat je het met paint hebt gedaan . Keep Up The Good Work. 9.998 Reageren
bigG Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Daar ben ik blij om, want ik heb zojuist een goede kwaliteit (eigendunk) sponsbob render afgemaakt van ongeveer dezelfde grote. Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik vind hem super gerenderd, vooral omdat je het met paint hebt gedaan :gehandicapte emoticon: . Met paint is dit makkelijker om te doen, als in Photoshop. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb nog even een sig van die render gemaakt . (Ik heb hem wel snel gemaakt, in 5 min. ) @ali_r Nou volgens mij kun je makkelijker renderen met PS dan met paint.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 5 min voor een sig :| das snel. Ik vind het erg goed gedaan ik zou hem wel als .png opslaan krijg je een transperante achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.