Jorge_F Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hoi iedereen, Gister vierde ik sinterklaas met kennissen en had iemand met het sinterklaasspel een USB ventilator gekocht. Die moet je dan in je USB poort steken en dan zou hij aan moeten gaan. Dus wij denken, laten we hem uitproberen en toevallig stond mijn computer nog aan. Ik doe hem in de USB poort en de ventilator doet het perfect maar op hetzelfde moment floepte mijn beeld op zwart. Sindsdien doet me computer niks meer. Ik heb hem 10x opnieuw opgestart maar ik krijg gewoon geen beeld dus ik kan ook niet zien wat er aan de hand is. Het is dus overduidelijk dat het aan die ventilator ligt. Weet iemand wat er gebeurd zou kunnen zijn? In ieder geval gaan we zeker weten een schadevergoeding vragen aan de winkel waar hij gekocht is. Alvast bedankt, Jorge Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Zoek is op google.nl of meer mensen daar last van hebben en wat die hebben gedaan. Bewerkt: 4 december 2005 door The Mafia Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik ben naar de mediamarkt geweest net en die meneer vertelde dat of de videokaart stuk is of het moederbord. We laten hem morgen ophalen door Fujitsu Siemens en dan word hij als het goed is binnen 5-10 werkdagen weer thuisbezorgd. In die tussentijd ben ik afwezig . Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Heb je al contact op genomen met de leverancier? (leverancier van die fan) Dit moet je zeker doen, dit is toch te gek voor woorden. Onze goed heiligman zou nooit zo'n spul afleveren, misschien Tante Toets van Truffelen weer aan het werk? Bewerkt: 4 december 2005 door M-92 Reageren
Upstream Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Jij zegt dat hij helemaal niks meer doet, nadat je dat ding hebt aangesloten. Dan lijkt het mij gewoon simpelweg dat hij is door gebrand. Met geluk is het alleen je voeding, en in het ergste geval is het moederbord beschadigd. Maar als je zegt dat je geen beeld krijgt, dan is gewoon je videokaart doorgebrand. Stomme usb dingen ook. Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 De stekker van het beeldscherm er weer in doen. dat kan helpen Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) De stekker van het beeldscherm er weer in doen. dat kan helpen Ik denk dat hij daar al wel naar heeft gekeken. Bewerkt: 4 december 2005 door The Mafia Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 De stekker van het beeldscherm er weer in doen. dat kan helpen Ik denk dat hij daar al wel naar heeft gekeken. Hij heeft dat niet gepost, dat ie dat gecheckt heeft, dus alles zou een posibiliteit kunnen zijn. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dus wij denken, laten we hem uitproberen en toevallig stond mijn computer nog aan.Ik doe hem in de USB poort en de ventilator doet het perfect maar op hetzelfde moment floepte mijn beeld op zwart. Tja het is natuurlijk aan te raden de PC uit te zetten voordat je de USB stekker erin doet, maar dit moet natuurlijk niet zoveel problemen geven. Of je USB was verrot en is daarom je moederbord opgeblazen. Ik hoop dat de reparatie vergoed wordt. had je nog garantie ? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 USB zou hot-plugable moeten zijn, dus je zou er iets moeten kunnen stoppen als de computer aan is Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dus wij denken, laten we hem uitproberen en toevallig stond mijn computer nog aan. Ik doe hem in de USB poort en de ventilator doet het perfect maar op hetzelfde moment floepte mijn beeld op zwart. Tja het is natuurlijk aan te raden de PC uit te zetten voordat je de USB stekker erin doet, maar dit moet natuurlijk niet zoveel problemen geven. Of je USB was verrot en is daarom je moederbord opgeblazen. Ik hoop dat de reparatie vergoed wordt. had je nog garantie ? Ach ik sluit wel iets op men power supply aan als die aan staat. Dat is allemaal zoxat techische zever. Volgens mij ligt het niet aan dat ventilatorke. Als die nog lawaai maakt. Dan ligt het aan je Processor of Viedeokaart. Als je constant een 'tik' hoort dan is u harde schijf gecrasht. (Maar dan zou je nog beeld moeten hebben dacht ik) Ik denk eerder als je die USB hebt in geplugd in een usb op je moederbord. Dat uw moederbord de streaming niet aankan. En vandaar dat die uitgeslaan is. (heb dit zelf ook al meegemaakt) maar ik kreeg bij eens alles terug vaststeken van kabels en wat prutsen terug alles in orde. Ik wens je veel succes. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik had hetzelfde probleem, alleen bij mij floepte hij gewoon in eens uit, bij mij was dit aardig prijzig, 255,- voor een nieuwe moederbord, en nog een 85,- voor nieuwe voeding, het licht meestal aan je voeding, dat is meestal ook het 1e wat ze repareren, omdat dit het meeste voorkomende is, echter is het ook dikwijls het moederbord. Je moet hem laten onderzoeken bij de PC winkel. Maar ik denk dat je even je spaarpot mag legen, want dit heeft mijn pa zo rond 350 euro gekost, en daar was hij toch niet al te blij mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.