Matiscus Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Yo, ik heb een nieuwscript van kam in handen gekregen. Het script is gemaakt in oktober. Juist ik snap niets meer van het COL script. Kan iemand me hier soms meer uitleg overgeven? Hier is een screen voor de duidelijkheid: Help me plss. Reageren
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Het is niet moeilijk... Klik op je object, als het goed is veranderd 'Collision Mesh' nu in de naam van je object, maak dit vakje geel In het tekstvakje boven 'Export' vul ja de naam van de dff in Zo ver ik weet werkt COL3 niet, dus je expoteert hem als COL Vervolgens 'Export' Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Je moet eerst alles deselecteren. Je moet Collision mesh geel maken, dan selecteer je het object. Je typt de dffnaam in het vakje en je maakt col of col3 (bij mij werkt het wel) groen. Dan kun je gaan exporteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.